Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ipsilonka schreef:Wat voor afstamming heeft hij? Wat mij opvalt is dat hij op zijn achterhand erg schraal bespierd is. Juist met een paard wat hoger getraind word zou je verwachten dat het wat voller/ronder is. Rijd je wedstrijden met m?
Ik ben fan 
), maar net als wat al gezegd wordt, is het misschien beter om hem op een trensje goed door te rijden, ipv gelijk de stang en trens er maar bij te pakken..
foxy80 schreef:zooo wat een mooi plaatje!
ik ken een bokster die de grond mag kussen dat ze daar haar kont op mag neervlijen (en nee, ik ben niet jaloers... ik ben WAANZINNIG jaloers)
. Alleen zal het nog wel even duren voor ik hem even netjes gereden krijg denk ik... Maar we blijven vlijtig dooroefenen!
Narya schreef:Hey, ik dacht dat Banshee en Taco de enige Z-Fjorden waren. Ik zie hier concurrentie

Ipsilonka schreef:Wat voor afstamming heeft hij? Wat mij opvalt is dat hij op zijn achterhand erg schraal bespierd is. Juist met een paard wat hoger getraind word zou je verwachten dat het wat voller/ronder is. Rijd je wedstrijden met m?
Marigold schreef:Anton, A is nu toch vier jaar?
of is het geen stamboeknaam?
voor een paard van 4 vind ik het wel heel wat, met stang en trens..

Fjorden007 schreef:Narya schreef:Hey, ik dacht dat Banshee en Taco de enige Z-Fjorden waren. Ik zie hier concurrentie
Er zijn wel meer Z-fjorden
Alleen die promoten hun zelf niet zo.
alleen Anton kom uit belgie dus wij weten weinig over hem.
!! hij is altijd een rytypisch model geweest denk niet dat hij hier op stal klagen heeft!!! dit jaar gaat hij af en toe mee op wedstrijd vermits ik de jongste op laag niv start en we zien wel hoe het met anton verloopt,van de 2wedstrijden dat we gestart zijn (tussen de paarden) was hij meteen geklasseerd met 62.555 en 60.000% en wat gangen en regelmaat betreft allen 7 's dus denk wel dat we niet helemaal verkeerd bezig zijn