Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
thinka schreef:kan ze niet helemaal zien
thinka schreef:jaa gaaf zeg, dat verschil! super! Leuk is dat he!
Dat heb ik nu ook al met mijn bontje, die is ook al zoveel veranderd, is ook een veel vrolijker paard geworden wat er veel beter uitziet!:D
Maysie schreef:Wow dat is zeker een grote verandering van het paard super! Complimenten! Wou dat ik zo kon rijden.
promptertje schreef:Wij waren er vrijdag (ik zie ons zelfs zitten op één van de foto's), en wij waren diep onder de indruk van jouw fijne rijden (met dit niet-standaard dressuurpaard), en de ongelofelijk heldere uitleg van Horst. Het was zeer inspirerend en echt de moeite waard, dus dank voor dit initiatief!
Mindfields schreef:Ohja, nog iets, laat je nooit vertellen dat een paard niet goed kan bewegen of lui is, train hem eerst eens een tijdje op de juiste manier en kijk dan na een paar maanden nog eens naar het paard.
arans schreef:Wat ziet dat er goed uit zeg! Zeker als er al zpo'n verandering optreed in nog maar zo'n korte tijd!
De metode van Horst Becker spreekt mij heel erg aan geeft hij alleen les in duitseland?
Tessebes schreef:Gave foto's zeg! Dat je in 1 jaar zoveel hebt bereikt zegt al genoeg. Geven jullie ook wel eens demo's in NL?
Index schreef:Jees Noor waarom zie ik deze mooie foto's nu pas....![]()
Geweldig hoor als je ziet hoe Nicky veranderd is in zo'n korte tijd....
Groetjes L.