Natuurlijk zijn van die zadels met gaten niet goed maar het valt best mee op de Blauwendraad en bovendien ging het over de wedstrijd en niet over hoe erg de pony wordt mishandeld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. plientjedres schreef:wat houden die a proefen in?
is die b dan wel gewoon knhs wedsrtijden of onderling ofzo?
gewoon ff benieuwd
CCPepitoCC schreef:Tosca is een leuk paardje en ik heb er al best wat ruiters goede resultaten mee zien boeken. Je zit er netjes op en het ziet er lekker ontspannen uit.
En verder: dit topic gaat toch niet over het afzeiken van maneges? Ik ben het er mee eens dat maneges niet geweldig zijn voor paarden, maar dit topic gaat daar niet over.
lailapri schreef:goed dit topic gaat over een meisje dat rijdt op een pony waarvan ik het idee heb dat het niet helemaal lekker in het lijf zit,maar omdat het een manegepony is mag ik dat niet zeggen? Volgens mij zijn het juist de manege pony's die de uren maken....
patatjemet schreef:Het ziet er leuk uit! Wel mogen denk ik je beugels een gaatje langer...
En verder vind ik niet dat jullie hier mogen discusseren hoe de manege er aan toe is en dat de zadels niet passen. Hier heb maybe4ever dus helemaal niks aan.