Mooie Nero loopt lekker!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

surcas_amber

Re: Mooie Nero loopt lekker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 15:01

Heey kirsten!!!!
Het zijn erg mooie foto's geworden joh! Vooral die laatste vind ik echt heel mooi! Het is wel een verschil met die eerste foto zeg!

Verder geef je zelf je puntjes al aan.

liefs tot morgen!

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:10

die bak is erg zwaar !! , weet je dat dat ontzettend slecht is voor de pezen ?
goed aanslepen en nat houden zou ik zeggen.

voorderest ziet het er netjes uit, rond naar beneden rijden komt vanzelf wel , zou het paard nu eerst goed soepel maken (figuren rijden enz.) en veel overgangen

nog veel succes !!

karin_1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:28

mOoi paard Haha!:D

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 18:05

Pel schreef:
dat wou ik ook net zeggen Clown
het lijkt idd dat je wat aan de teugels hangt, de gekke bekken foto vooral, die van het voorbeentje en in de galop. je moet je handen voor je dragen, en ietsje lager. daarom oogt het wat mij betreft wt minder ontspannen, maar goed het zijn foto`s..en wat dat betreft moment opnames.
idd proberen dat hij wat nageeflijker gaat lopen, dan gaat het er super uit zien..je hebt echt een leuk paardje en jullie zijn een leuke combinatie.
jullie zijn nog kort bezig (als ik goed gelezen heb) dus dat komt allemaal wel goed..let op je handen, dan zal hij misschien wat meer los laten in zn mond en ontspannen Knipoog
veel plezier!

Bedankt voor je commentaar! Omdat de bak ook wat zwaarder was ging hij ook wat meer hangen, snap best dat het moeilijk voor hem lopen is dan, en ik denk dat ik daarom ook wat meer aan de teugels "hang" maar ik ga het natuurlijk niet ontkennen Knipoog

Zo nu en dan vinden we de ontspanning en ik vind het heerlijk zo, heb overigens ook wel ontspannender gereden maja elke keer is natuurlijk anders

http://img367.imageshack.us/img367/4006/hpim2943mp3.jpg

Ik rij Nero nu een maand of 7, zo lang is hij ook onder het zadel maar nu rij ik hem ongeveer 1 keer in de week. Maar we gaan werken dan aan de puntjes die ik hier krijg! Haha!

@__KELLY: Ik weet nu wel, en dat wist ik ook al, dat de bak redelijk zwaar is. Ik heb wel zwaardere bakken gezien maar ontken niet dat deze niet zwaar is. De bak daar wordt geloof ik ook niet vaak gebruikt om in te rijden. Ik hoop natuurlijk dat als hij verplaatst is dat hij wat beter wordt maar ik weet niet of de staleigenaar daar prioriteit aan stelt. Maar ik heb ook wel eerder gezegd dat als ik Nero in het weekend doe dat het ook voornamelijk buitenrijden zal gaan worden Tong uitsteken Maar bedankt!!

ProudOfPride

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 16:28

Kaygee schreef:
RagShag schreef:
Is het gras daar bij Nero zo lang dan? Hier is het super kort... Clown

Whaha als ik daar in het gras sta zie je me niet Clown

Is het zo erg? Veel succes met het slank houden van Nero dan Tong uitsteken Maar ik vind toch dat ie ontspannender loopt dan 7 maanden geleden hoor.

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 14:57

haha, die nero, wordt al een echte vent! Ziet er goed uit!
Het gras is hier echt ontzettend hoog, alle paarden zijn aan het uitbuiken!
(nero staat bij mij op stal)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 17:02

Lekker ding is het he Tong uitsteken

Ach als ze met zen allen dooreten is het gras zo weg Knipoog Tong uitsteken
Jij was toch ook zondag op stal toen ik aan het rijden was?