DNIEZE schreef:DNIEZE schreef:
dat is misty (L)
Hihi, lijkt er ergens wel op xD
Maar de manen zijn anders
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DNIEZE schreef:DNIEZE schreef:
dat is misty (L)

) dan kun je beter goed les nemen. Die mensen hebben zo veel paarden voorbij zien komen en weten heel goed hoe ze jou verder kunnen helpen! Goed les kan eigenlijk gewoon niet aan je plaatje ontbreken. Ik weet zeker dat jij en je paard dan met sprongen vooruit gaan!
Figo schreef:Wat een leuk paardje
Goed dat je haar zo goed wilt verzorgen en berijden, en dat je weet dat het hier en daar wat moet verbeteren. Altijd goed als je zelf weet waar je moeilijke dingen liggen en als je het wilt verbeteren. Want je moet wel zelf begrijpen wat je fout doet wil je het verbeteren of anders doen.
Heb je les? Denk dat het voor jou en je paard nu heel belangrijk is als je goede instructies en hulp krijgt van een goede instructeur of instructrice. De basis zit er nu in maar je geeft zelf al aan je loopt tegen kleine probleempjes op (met de teugels en je houding ed.) en dat is misschien nu nog klein en het lijkt niet zo erg, maar als je zelf niet zo goed weet hoe je dat verbeteren moet (en geloof me problemen komen er niet zo gemakkelijk als je zelf weet hoe je die dingen moet oplossen dus voorkomen) dan kun je beter goed les nemen. Die mensen hebben zo veel paarden voorbij zien komen en weten heel goed hoe ze jou verder kunnen helpen! Goed les kan eigenlijk gewoon niet aan je plaatje ontbreken. Ik weet zeker dat jij en je paard dan met sprongen vooruit gaan!
Succes
Figo schreef:Waarom zit je niet op les te wachten?
Les is altijd nodig, hoe hoog je ook rijd, wat je ook rijd, je kunt niet beter worden of nieuwe dingen leren zonder het van iemand anders te leren, en dus les te hebben.

Figo schreef:Als je les hebt betekend het niet dat je niet alleen durft te rijden, of dat je afhankelijk word daarvan. Les is gewoon een must als je een paard hebt.
Wat wil jij straks gaan doen met je paard? wil je recreatief gaan rijden of iets anders?
En dat sommige instructeurs arrogant zijn of een grote mond hebben kan best. Maar dat is soms nodig, en je zit niet vast aan een instructeur als je een keer van iemand les hebt gehad en het niks vind. Dan ga je toch opzoek naar een ander? Je kunt mij niet vertellen dat alle instructeurs arro zijn want dat is niet zo.
Kikka schreef:Punten als je handen, houding en benen heb je zelf al genoemd, dus daar valt weinig meer over te zeggen. Wat ik wel even wil zeggen is dat les nemen altijd een goed idee is, júist om dingen als jouw houding, maar ook problemen als teugels en dergelijke op te lossen en te verbeteren. Natuurlijk hoef je dan echt niet elke keer als je rijdt een een instructrice erbij te hebben, maar 1 keer in de week/twee weken iemand die je helpt is heel fijn hoor! En gelukkig zijn er ook héle leuke instructrices
Heel gaaf beest heb je onder je kont, probeer dat uit te stralen! Hoofd omhoog, schouders recht, laat maar zien dat je trots op d'r bent
Zal m'n best doen (A)
Nettieejj schreef:Ik zou ook even kijken naar les! Want naar mijn idee drukt ze haar rug weg, (kan ook moment opname zijn) ik denk dat jullie met les ver zouden kunnen komen, dat ze haar rug dan ook goed gaat gebruiken, nog een beetje aan je zit werken, en dan is het echt een goede combi!
Binnekort komt er een zadelpasser met nieuwe zadels. Demi_Donna schreef:Haay Deniess
Ziet er goed uit overal word aangewerkt zie ik en het komt wel goed alles op zijn tijd.
En wat ziet Shiva er super uit![]()
xxjee deeemiii
weet zeker dat je er geen spijt van krijgt

Mrln90 schreef:Je hebt een erg leuk paard onder je kont! Zoals al genoemd, straal dat inderdaad uit!
Ik denk dat je met les inderdaad ver kunt komen, heel veel succes er mee, ben benieuwd naar jullie volgende topic!

[ Niet zadelmak ]

Narya schreef:Goed dat je les gaat nemen. Zeker met een paard wat net onder het zadel is, is dat gewoon essentieel. Ik zou echter niet meer met een te klein zadel rijden, daar krijgt je paard alleen maar last van.
] Marian_ schreef:Ah wat heb je toch 'n mooi beestje onder je kont![]()
het commetaar is al genoemd, en ik denk dat je het met les idd nog ver gaat schoppen.
heel veel suc6 met haar.
groetjes, marian
(ik herkende haar van HN x) )

xDenise schreef:Marian_ schreef:Ah wat heb je toch 'n mooi beestje onder je kont![]()
het commetaar is al genoemd, en ik denk dat je het met les idd nog ver gaat schoppen.
heel veel suc6 met haar.
groetjes, marian
(ik herkende haar van HN x) )
Hihi xDeesJ
Dankjewel
Marian_ schreef:ohja nu weet ik 't weer x) nouja ik ben Cyprus.