[HAW] Shiva @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xDenise

Re: [HAW] Shiva @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 17:13

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:24

Wat een leuk paardje Lachen
Goed dat je haar zo goed wilt verzorgen en berijden, en dat je weet dat het hier en daar wat moet verbeteren. Altijd goed als je zelf weet waar je moeilijke dingen liggen en als je het wilt verbeteren. Want je moet wel zelf begrijpen wat je fout doet wil je het verbeteren of anders doen.

Heb je les? Denk dat het voor jou en je paard nu heel belangrijk is als je goede instructies en hulp krijgt van een goede instructeur of instructrice. De basis zit er nu in maar je geeft zelf al aan je loopt tegen kleine probleempjes op (met de teugels en je houding ed.) en dat is misschien nu nog klein en het lijkt niet zo erg, maar als je zelf niet zo goed weet hoe je dat verbeteren moet (en geloof me problemen komen er niet zo gemakkelijk als je zelf weet hoe je die dingen moet oplossen dus voorkomen Lachen ) dan kun je beter goed les nemen. Die mensen hebben zo veel paarden voorbij zien komen en weten heel goed hoe ze jou verder kunnen helpen! Goed les kan eigenlijk gewoon niet aan je plaatje ontbreken. Ik weet zeker dat jij en je paard dan met sprongen vooruit gaan!

Succes Lachen

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 17:27

Figo schreef:
Wat een leuk paardje Lachen
Goed dat je haar zo goed wilt verzorgen en berijden, en dat je weet dat het hier en daar wat moet verbeteren. Altijd goed als je zelf weet waar je moeilijke dingen liggen en als je het wilt verbeteren. Want je moet wel zelf begrijpen wat je fout doet wil je het verbeteren of anders doen.

Heb je les? Denk dat het voor jou en je paard nu heel belangrijk is als je goede instructies en hulp krijgt van een goede instructeur of instructrice. De basis zit er nu in maar je geeft zelf al aan je loopt tegen kleine probleempjes op (met de teugels en je houding ed.) en dat is misschien nu nog klein en het lijkt niet zo erg, maar als je zelf niet zo goed weet hoe je dat verbeteren moet (en geloof me problemen komen er niet zo gemakkelijk als je zelf weet hoe je die dingen moet oplossen dus voorkomen Lachen ) dan kun je beter goed les nemen. Die mensen hebben zo veel paarden voorbij zien komen en weten heel goed hoe ze jou verder kunnen helpen! Goed les kan eigenlijk gewoon niet aan je plaatje ontbreken. Ik weet zeker dat jij en je paard dan met sprongen vooruit gaan!

Succes Lachen

Ik zit zelf eigenlijk niet op les te wachten. En sommige mensen vinden ook dat 't niet nodig is. Ik kijk wel Knipoog

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:32

Waarom zit je niet op les te wachten?
Les is altijd nodig, hoe hoog je ook rijd, wat je ook rijd, je kunt niet beter worden of nieuwe dingen leren zonder het van iemand anders te leren, en dus les te hebben.

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 17:40

Figo schreef:
Waarom zit je niet op les te wachten?
Les is altijd nodig, hoe hoog je ook rijd, wat je ook rijd, je kunt niet beter worden of nieuwe dingen leren zonder het van iemand anders te leren, en dus les te hebben.

Omdat veel mensen afhankelijk worden van les. En dat wil ik niet. Ik wil ook gewoon alleen durven te rijden. & sommige prive instructeurs/instructice, zijn arrogant en hebben een grote mond ..

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:46

Als je les hebt betekend het niet dat je niet alleen durft te rijden, of dat je afhankelijk word daarvan. Les is gewoon een must als je een paard hebt.

Wat wil jij straks gaan doen met je paard? wil je recreatief gaan rijden of iets anders?

En dat sommige instructeurs arrogant zijn of een grote mond hebben kan best. Maar dat is soms nodig, en je zit niet vast aan een instructeur als je een keer van iemand les hebt gehad en het niks vind. Dan ga je toch opzoek naar een ander? Je kunt mij niet vertellen dat alle instructeurs arro zijn want dat is niet zo. Knipoog

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:49

Punten als je handen, houding en benen heb je zelf al genoemd, dus daar valt weinig meer over te zeggen. Wat ik wel even wil zeggen is dat les nemen altijd een goed idee is, júist om dingen als jouw houding, maar ook problemen als teugels en dergelijke op te lossen en te verbeteren. Natuurlijk hoef je dan echt niet elke keer als je rijdt een een instructrice erbij te hebben, maar 1 keer in de week/twee weken iemand die je helpt is heel fijn hoor! En gelukkig zijn er ook héle leuke instructrices Knipoog

Heel gaaf beest heb je onder je kont, probeer dat uit te stralen! Hoofd omhoog, schouders recht, laat maar zien dat je trots op d'r bent Lachen

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 19:04

Figo schreef:
Als je les hebt betekend het niet dat je niet alleen durft te rijden, of dat je afhankelijk word daarvan. Les is gewoon een must als je een paard hebt.

Wat wil jij straks gaan doen met je paard? wil je recreatief gaan rijden of iets anders?

En dat sommige instructeurs arrogant zijn of een grote mond hebben kan best. Maar dat is soms nodig, en je zit niet vast aan een instructeur als je een keer van iemand les hebt gehad en het niks vind. Dan ga je toch opzoek naar een ander? Je kunt mij niet vertellen dat alle instructeurs arro zijn want dat is niet zo. Knipoog

Nee is ook niet zo.
Dat gebeurde bij mij in het begin wel [ Afhankelijk ]

Recreatief.

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 19:05

Kikka schreef:
Punten als je handen, houding en benen heb je zelf al genoemd, dus daar valt weinig meer over te zeggen. Wat ik wel even wil zeggen is dat les nemen altijd een goed idee is, júist om dingen als jouw houding, maar ook problemen als teugels en dergelijke op te lossen en te verbeteren. Natuurlijk hoef je dan echt niet elke keer als je rijdt een een instructrice erbij te hebben, maar 1 keer in de week/twee weken iemand die je helpt is heel fijn hoor! En gelukkig zijn er ook héle leuke instructrices Knipoog

Heel gaaf beest heb je onder je kont, probeer dat uit te stralen! Hoofd omhoog, schouders recht, laat maar zien dat je trots op d'r bent Lachen

Ghehe, ik zal er es bij gaan rijden als een trots iemand Tong uitsteken Zal m'n best doen (A)
En ik zal wel eens gaan rond kijken voor een Instructice.

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:09

Ik zou ook even kijken naar les! Want naar mijn idee drukt ze haar rug weg, (kan ook moment opname zijn) ik denk dat jullie met les ver zouden kunnen komen, dat ze haar rug dan ook goed gaat gebruiken, nog een beetje aan je zit werken, en dan is het echt een goede combi!

Demi_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:11

Haay Deniess

Ziet er goed uit overal word aangewerkt zie ik en het komt wel goed alles op zijn tijd.
En wat ziet Shiva er super uit Haha!

xxjee deeemiii

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 19:16

Nettieejj schreef:
Ik zou ook even kijken naar les! Want naar mijn idee drukt ze haar rug weg, (kan ook moment opname zijn) ik denk dat jullie met les ver zouden kunnen komen, dat ze haar rug dan ook goed gaat gebruiken, nog een beetje aan je zit werken, en dan is het echt een goede combi!

Kan ook door 't te kleine zadel komen Knipoog Binnekort komt er een zadelpasser met nieuwe zadels.

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 19:16

Demi_Donna schreef:
Haay Deniess

Ziet er goed uit overal word aangewerkt zie ik en het komt wel goed alles op zijn tijd.
En wat ziet Shiva er super uit Haha!

xxjee deeemiii

Hee Demi ^.^

Dankjewel (L)

x.

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:27

Goed dat je rond gaat kijken voor een instructrice Ja weet zeker dat je er geen spijt van krijgt Haha!

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 19:28

M'n mams belt morgen naar iemand. Die me al wilde gaan helpen. Alleen er kwamen wat dingetjes tussen. Dus we gaan het opnieuw vragen, en dan krijg ik gewoon weer les Knipoog
[ Degene staat ook bij ons op stal ]

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:41

Je hebt een erg leuk paard onder je kont! Zoals al genoemd, straal dat inderdaad uit!
Ik denk dat je met les inderdaad ver kunt komen, heel veel succes er mee, ben benieuwd naar jullie volgende topic!

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 20:57

Mrln90 schreef:
Je hebt een erg leuk paard onder je kont! Zoals al genoemd, straal dat inderdaad uit!
Ik denk dat je met les inderdaad ver kunt komen, heel veel succes er mee, ben benieuwd naar jullie volgende topic!

Hihi, da's echt fijn om dat te horen! Haha!
Degene die we gaan ' oppiepen ' heeft me al geholpen. Degene had Shiva als 1e gekocht, en liet mij proberen een klik met haar te krijgen. En zo hebben we haar overgekocht Lachen [ Niet zadelmak ]

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:59

Ah wat heb je toch 'n mooi beestje onder je kont Pling
het commetaar is al genoemd, en ik denk dat je het met les idd nog ver gaat schoppen.
heel veel suc6 met haar.

groetjes, marian
(ik herkende haar van HN x) )

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:02

Goed dat je les gaat nemen. Zeker met een paard wat net onder het zadel is, is dat gewoon essentieel. Ik zou echter niet meer met een te klein zadel rijden, daar krijgt je paard alleen maar last van.

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 21:04

Narya schreef:
Goed dat je les gaat nemen. Zeker met een paard wat net onder het zadel is, is dat gewoon essentieel. Ik zou echter niet meer met een te klein zadel rijden, daar krijgt je paard alleen maar last van.

Jup, ik weet het. Opzich heeft ze er nog geen last van, maar we zijn al druk aan het zoeken voor een nieuw zadel & zadelpasservice. Ben bijna jarig! [ En Shiva ook Tong uitsteken ]

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 21:04

Marian_ schreef:
het commetaar is al genoemd, en ik denk dat je het met les idd nog ver gaat schoppen.
heel veel suc6 met haar.

groetjes, marian

Hihi xDeesJ Tong uitsteken
Dankjewel Lachen

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:06

xDenise schreef:
Marian_ schreef:
heel veel suc6 met haar.

groetjes, marian

Hihi xDeesJ Tong uitsteken
Dankjewel Lachen

ohja nu weet ik 't weer x) nouja ik ben Cyprus.

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 21:09

Marian_ schreef:
ohja nu weet ik 't weer x) nouja ik ben Cyprus.

Aangenaam!

& Nu weer Ontopic Tong uitsteken

xDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 19:12

Les is geregeld, en maten voor een nieuw zadel ook. Binnekort komt m'n nieuwe dressuurzadel! Haha!