Tara [shet] @Dressuurwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Salama

Re: Tara [shet] @Dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 18:37

noekk_ schreef:
Je bent lekker bezig zeg!
Leuke shet! Haha!

Dankje, eindelijk weer een positieve reactie:D

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:37

Ga helemaal met Eilleen 333 mee! Je bent gewoon veel te groot en als je het goede voor je pony wilt zul je toch moeten stoppen met rijden... Maar bij sommige mensen gaat hun eigen plezier voor het plezier van de pony. Helaas!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:39

SimmieHVJ schreef:
Haar rug is nog keurig recht hoor,, daar niet van;) Maar die dierenarts, ik heb het eerlijk aan hem gevraagd, en ik heb een eerlijk antwoord gekregen, dus... Ik denk dat hij toch na 10 jaar studie, het toch wel beter weet dan jij.. Toch?

Ik geloof alleen dat jij er nog minder van weet dan ik... Je doet je paarde schade aan die je met het blote oog nite kan zien... Dat haar rug recht is geloof ik wel, maar hoe wil jij fatsoenlijk evenwicht houden als je zowel boven als onder zover uitsteekt?
Ik wil je je plezier niet onthouden, maar er zijn zoveel andere leuke dingen die je met een shet kan doen... een sulky hoeft ook niet veel te kosten en daar kan je ook een hoop plezier mee hebben...

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 18:39

jaja, ik heb het nou wel door hoor!! Ik ben niet doof... Maar asjeblieft, ik vraag het nog 1x vriendelijk, of jullie me ajb niet willen wijzen op dat ik veel te groot ben (want dat ben ik nog steeds niet Vork )

Dankuwel

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 18:40

@eilleen333 : ALsof mennen zo makkelijk is, je knoopt toch niet zomaar 'even' elke pony voor een karretje, en scheuren maar...!!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:40

Ik heb ook rijtechnisch commentaar gegeven Knipoog . Ben heus geen kenau die je wil pesten ofzo... Ik wijs je er alleen op en ik hoop dat je de goede beslissing gaat maken. Die verantwoordelijkheid ligt bij jou, niet bij mij...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:40

SimmieHVJ schreef:
@eilleen333 : ALsof mennen zo makkelijk is, je knoopt toch niet zomaar 'even' elke pony voor een karretje, en scheuren maar...!!

Er bestaat ook zoiets als menles Knipoog . Als je rijd heb je ook rijles nodig en de tarieven zijn nagenoeg hetzelfde...

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:41

Pff bokt door de bocht. Al is ze 2 meter, zolang ze de pony niet in de weg zit en zoals dit meisje 45kg weeg, zie ik geen problemen hoor. Ze zet misschien d'r handen wat vast en trekt d'r hakken iets op, maar dat zie ik bijna iedereen hier doen. Niemand is perfect, ze zet de foto's hier neer om tips te krijgen, vertel gewoon hoe ze de pony beter kan rijden en zeur niet zo over lengte.

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 18:42

Ja, dat snap ik... Heel aardig van je hoor Knipoog Maar ik denk dat ik toc door ga rijden, want mijn dierenarts is vorige week nog geweest (controle) en toen heb ik ff 'voor' gereden, en hij zei dat het voor het plaatje niet mooi meer is, maar dat het medisch gezien nog wel kan..

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:42

SimmieHVJ schreef:
jaja, ik heb het nou wel door hoor!! Ik ben niet doof... Maar asjeblieft, ik vraag het nog 1x vriendelijk, of jullie me ajb niet willen wijzen op dat ik veel te groot ben (want dat ben ik nog steeds niet Vork )

Dankuwel

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen hoor...

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 18:43

minka schreef:
Pff bokt door de bocht. Al is ze 2 meter, zolang ze de pony niet in de weg zit en zoals dit meisje 45kg weeg, zie ik geen problemen hoor. Ze zet misschien d'r handen wat vast en trekt d'r hakken iets op, maar dat zie ik bijna iedereen hier doen. Niemand is perfect, ze zet de foto's hier neer om tips te krijgen, vertel gewoon hoe ze de pony beter kan rijden en zeur niet zo over lengte.

Dankje, Kijk, met dit soort commentaar kan ik iets tenminste... Typisch bokt... Als jullie iemand willen wegpesten, dan is dit DE ultieme manier..... (niet dat ik bang, of zielig ben hoor, daar niet van)

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 18:44

silfie35 schreef:
SimmieHVJ schreef:

Dankuwel

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen hoor...

Hoe dan Koe

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:44

SimmieHVJ schreef:
Ja, dat snap ik... Heel aardig van je hoor Knipoog Maar ik denk dat ik toc door ga rijden, want mijn dierenarts is vorige week nog geweest (controle) en toen heb ik ff 'voor' gereden, en hij zei dat het voor het plaatje niet mooi meer is, maar dat het medisch gezien nog wel kan..

Nou ja, als hij het zegt... Ik zou het zelf niet doen, maar dat had je wel door denk ik Knipoog . Ik ben zelf hee lerg voorzichtig met dit soort dingen... Ik heb bij mijn eigen paard gezien was voor schade je aan kan richten en dat gun ik geen enkele ruiter of paard...

Het gaat er niet om dat ik je wil pesten (zoveelste keer dat ik dit zeg).... Ik heb alleen het beste met jullie voor en daarom zeg ik er wat van...

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 18:46

Ja oke, dat snap ik... Maar dan hoef je het echt ook maar 1x het te zeggen... en niet 10000x (beetje overdreven, maar het komt zo aan...)

Tevens aan de anderen,
Waarom dit soort reacties in dit topic, en niet in mijn andere... Daarwas iedereen tenminste positief...

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:51

Ik vind het er netjes uit zien, commentaar geef je zelf al.
Verder ben je idd beetje te groot. Maar ik vind dat het er niet vervelend uit ziet! Lachen

GWENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:53

Ik vind het een hele mooie shet!
Je rijd best netjes. Enkel je hakken meer uitdrukken en ja handen dragen maar dit is al wel gezegt Vork

Ik wil toch ook nog even meedelen dat je idd te groot bent.
Momenteel kan het nog wel vind ik omdat je niet erg veel weegt en de shet (heb even in je profiel gespiekt) 13 jaar is. Maar als jij nog gaat groeien en je pony ook ouder gaat worden zou ik er niet meer op rijden.

Ook een beetje 'laf' om de stijgerfoto weg te halen maar goed dat is natuurlijk je recht.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:53

oowja je ben echt veel te groot hoor, de pony loopt bijna op zn knieën zo zwaar als die het heeft, heb je dan geen gevoel voor dieren, dat zie je toch wel, dierenbeul!! *sarcasme* Vork

Ik vind je dus echt niet te groot en denk dat die pony een lichte meid zoals jou nog echt wel kan dragen hoor. Bovendien weet jij zelf denk ik ook best wel of je pony het nou wel of niet kan dragen

kom hier ook wel eens een vrouw tegen bij HAW die reed L2 ofzo met dr shet die ong. deze grote was en daar hoor je dus echt nooit gezeur he, waarom komt hier dan ineens iedereen aankloppen met de mededeling dat zei dan wel te groot is ?

wel ga ik met de voorgaande tip mee dat je je handen niet moet vastzetten.

nog veel succes samen

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 18:56

Echt heel erg bedankt over de 3 bovenstaande reacties, ja idd, zodra ik echt hard begin te groeien (denk: 3/4cm& een paar kilo aankom Clown) dan stop ik met rijden, en ga ik lekker veel longeren, VD LL etc.. Maar als ik nu nog kan rijden, dan ga ik lekker rijden, waarom niet?? Lachen

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 18:58

@__KELLY :Ja idd, dat is wel zo... Op miljoeska katten ze nooit, en op mij wel... Ik denk omdat ik hier zeg maar best nieuw ben in HAW, en ze mij uittesten... *sarcastisch bedoeld dan he...*

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:00

Het heeft niets te maken met je nieuw zijn hoor Knipoog . Ik keek alleen op de thuispagina en zag daar een interessant HAW topic (deze).
Ik ga echt niet alle shetlandruiters af om ze af te kraken en ik was ook niet speciaal op zoek naar jou... gewoon toeval Knipoog .

GWENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:02

SimmieHVJ schreef:
Echt heel erg bedankt over de 3 bovenstaande reacties, ja idd, zodra ik echt hard begin te groeien (denk: 3/4cm& een paar kilo aankom Clown) dan stop ik met rijden, en ga ik lekker veel longeren, VD LL etc.. Maar als ik nu nog kan rijden, dan ga ik lekker rijden, waarom niet?? Lachen

Voor mij kan dit dan nog best hoor Knipoog
Maar het stijgeren (ook al heb ik niet gezien hoe het eruit zag) zou ik niet meer doen.
Wel zou een foto van aan de hand een fijn beeld geven Clown
Springen zou ik ook niet meer doen omdat het toch wel belastender is voor je pony.

Maar zolang het op een beetje dressuur rijden aankomt, vind ik het best kunnen ook al klopt het plaatje niet! Bloos

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 19:02

Ow oke, maar ik kan het niet hebben dat alle mensen ineens me lopen af te zeiken dat ik te groot ben, wat overigens niet is... Maar dat is iig denk k wel toeval Knipoog

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 19:04

@GWENNx : Ja ik spring ook bijna nooit, hoogstens 1x in de 3 weken (vaak nog minder!!) En ik rij vaak buitenritjes (voornamelijk stappen, en af en toe galopje Knipoog) en voornamelijk dressuur, ik ben vooral een dressuurmiep, springen vind ik eng xD

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:09

Ik geef ook alleen maar mijn mening, en daar heb je om gevraagd:

Je bent te groot, je moet echt je hakken uitdrukken en je handen bij elkaar, boven de schoft houden.

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 19:12

jaaaa, dat had ik zelf ook door xD dat hebben de meesten al gezegd