noekk_ schreef:Je bent lekker bezig zeg!
Leuke shet!
Dankje, eindelijk weer een positieve reactie:D
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
noekk_ schreef:Je bent lekker bezig zeg!
Leuke shet!

SimmieHVJ schreef:Haar rug is nog keurig recht hoor,, daar niet van;) Maar die dierenarts, ik heb het eerlijk aan hem gevraagd, en ik heb een eerlijk antwoord gekregen, dus... Ik denk dat hij toch na 10 jaar studie, het toch wel beter weet dan jij.. Toch?
)
. Ben heus geen kenau die je wil pesten ofzo... Ik wijs je er alleen op en ik hoop dat je de goede beslissing gaat maken. Die verantwoordelijkheid ligt bij jou, niet bij mij... SimmieHVJ schreef:@eilleen333 : ALsof mennen zo makkelijk is, je knoopt toch niet zomaar 'even' elke pony voor een karretje, en scheuren maar...!!
. Als je rijd heb je ook rijles nodig en de tarieven zijn nagenoeg hetzelfde...
Maar ik denk dat ik toc door ga rijden, want mijn dierenarts is vorige week nog geweest (controle) en toen heb ik ff 'voor' gereden, en hij zei dat het voor het plaatje niet mooi meer is, maar dat het medisch gezien nog wel kan.. 
SimmieHVJ schreef:jaja, ik heb het nou wel door hoor!! Ik ben niet doof... Maar asjeblieft, ik vraag het nog 1x vriendelijk, of jullie me ajb niet willen wijzen op dat ik veel te groot ben (want dat ben ik nog steeds niet)
Dankuwel
minka schreef:Pff bokt door de bocht. Al is ze 2 meter, zolang ze de pony niet in de weg zit en zoals dit meisje 45kg weeg, zie ik geen problemen hoor. Ze zet misschien d'r handen wat vast en trekt d'r hakken iets op, maar dat zie ik bijna iedereen hier doen. Niemand is perfect, ze zet de foto's hier neer om tips te krijgen, vertel gewoon hoe ze de pony beter kan rijden en zeur niet zo over lengte.
silfie35 schreef:SimmieHVJ schreef:jaja, ik heb het nou wel door hoor!! Ik ben niet doof... Maar asjeblieft, ik vraag het nog 1x vriendelijk, of jullie me ajb niet willen wijzen op dat ik veel te groot ben (want dat ben ik nog steeds niet)
Dankuwel
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen hoor...
SimmieHVJ schreef:Ja, dat snap ik... Heel aardig van je hoorMaar ik denk dat ik toc door ga rijden, want mijn dierenarts is vorige week nog geweest (controle) en toen heb ik ff 'voor' gereden, en hij zei dat het voor het plaatje niet mooi meer is, maar dat het medisch gezien nog wel kan..
. Ik ben zelf hee lerg voorzichtig met dit soort dingen... Ik heb bij mijn eigen paard gezien was voor schade je aan kan richten en dat gun ik geen enkele ruiter of paard...
) dan stop ik met rijden, en ga ik lekker veel longeren, VD LL etc.. Maar als ik nu nog kan rijden, dan ga ik lekker rijden, waarom niet??
. Ik keek alleen op de thuispagina en zag daar een interessant HAW topic (deze).
. SimmieHVJ schreef:Echt heel erg bedankt over de 3 bovenstaande reacties, ja idd, zodra ik echt hard begin te groeien (denk: 3/4cm& een paar kilo aankom) dan stop ik met rijden, en ga ik lekker veel longeren, VD LL etc.. Maar als ik nu nog kan rijden, dan ga ik lekker rijden, waarom niet??
) en voornamelijk dressuur, ik ben vooral een dressuurmiep, springen vind ik eng xD