Trentino @ Work!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnneFleur

Re: Trentino @ Work!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 18:27

hahaha ,, praat maar mooi door!! Ik weet toch wel hoe het zit!

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 18:36

AnneFleur schreef:
hahaha ,, praat maar mooi door!! Ik weet toch wel hoe het zit!

Wij ook Haha!
Jij zit de boel gewoon te besodemieteren Duivel Haha!

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 19:54

Ik doe helemaal niks!
En als ik wat zou doen , dan ben ik daar eerlijk over

Maarja jij denkt dat je alles beter weet! Bedwetertje

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:01

is dit een serieuze discussie?

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:01

AnneFleur schreef:
Ik doe helemaal niks!
En als ik wat zou doen , dan ben ik daar eerlijk over

Maarja jij denkt dat je alles beter weet! Bedwetertje

Haha ! Doe nou eens rustig joh, met het bewerken van die foto liet ik gewoon zien waar je aan moet werken.
Dat staat er ook zo bij.
Jij hebt blijkbaar het idee voor je dat hij bergop loopt...
Dat is niet zo, dus dan kun je daar toch op oefenen?
Lijkt me niet zo moeilijk om te lezen ofwel ?

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:02

Maar die eerste foto...is dat in het weiland van de buren?

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:02

FahyaFemke schreef:
is dit een serieuze discussie?

Ben je gek
Ze voelt zich gewoon aangevallen omdat het plaatje niet zo perfect is als ze gedacht had.
Geeft niks! Niemand rijdt/is perfect.
Maar op ieder beetje goedbedoeld commentaar wat iemand hier neerzet (niet alleen ik) wordt aanvallend op gereageerd.
Open dan gewoon geen topic als je geen goedbedoeld commentaar wilt Knipoog

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:04

Oh ok
ik wist nou niet, of jullie grappend tegen elkaar ingingen of serieus.
toch vrij serieus dan Lachen

Ik vind het wel mooie foto's, maar rijtechnisch zeg jij Simba erg nuttige dingen vooral van de foto's. ik zat met mn mond open toen je de openbaring schreef Haha!

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:05

FahyaFemke schreef:
Oh ok
ik wist nou niet, of jullie grappend tegen elkaar ingingen of serieus.
toch vrij serieus dan Lachen

Ik vind het wel mooie foto's, maar rijtechnisch zeg jij Simba erg nuttige dingen vooral van de foto's. ik zat met mn mond open toen je de openbaring schreef Haha!

Haha! En dat is zo zonde! Mensen kijken heel bewonderend tegen die foto aan, terwijl dat niet terecht is. Dan loop je een hoop goede tips mis Knipoog

Ik was ook grappend in het begin hoor ! Maar TS niet Haha! Bloos

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 20:07

Maar je hebt het mooi mis!
Ik heb er niks aan veranderd! En ik heb niks tegen goed bedoeld commentaar .. maar dat van jou slaat nergens op. Je denkt dat je de beste bent ofzo. Laat ik is wat anders zeggen! Ik weeet het beter. En ik heb die fotos niet bewerkt. jij hebt ze slechter gemaakt!

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:09

Hoi Anne Fleur,

Ik denk niet dat ze bedoeld dat je ze bewerkt hebt, maar dat de fotograaf ze scheef genomen heeft. dat kan toch ook?
Of zie ik het verkeerd?
Verder vind ik het er gewoon netjes uit zien, maar snap de fototips.
Heb je mijn opmerking gelezen over zijn neus? Is dit zo of is dat gewoon op deze foto's alleen?

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:10

AnneFleur schreef:
Maar je hebt het mooi mis!
Ik heb er niks aan veranderd! En ik heb niks tegen goed bedoeld commentaar .. maar dat van jou slaat nergens op. Je denkt dat je de beste bent ofzo. Laat ik is wat anders zeggen! Ik weeet het beter. En ik heb die fotos niet bewerkt. jij hebt ze slechter gemaakt!

Ik zeg ook niet dat je ze bewerkt hebt Haha! Je fotograaf moet de camera recht houden Haha!
Ik heb de foto's gewoon letterlijk 'rechtgezet'. Zie je niet dat de horizon scheef is dan Lachen ?

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:10

FahyaFemke schreef:
Hoi Anne Fleur,

Ik denk niet dat ze bedoeld dat je ze bewerkt hebt, maar dat de fotograaf ze scheef genomen heeft. dat kan toch ook?
Of zie ik het verkeerd?
Verder vind ik het er gewoon netjes uit zien, maar snap de fototips.
Heb je mijn opmerking gelezen over zijn neus? Is dit zo of is dat gewoon op deze foto's alleen?

Juist Haha! Clown

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:11

Joh A.F doe eens rustig Lachen Het is toch aardig bedoeld.. Je hangt ook naar achter op meerdere foto's te zien geloof ik.. Ik denk dat je jezelf ook een beetje gek maakt hoor, dat je gewoon WIL zien dat het verkeerd bedoeld is , jammer is dat Lachen

Als je het echt zo vind dan plaats je even wat andere foto's toch Lachen (overigens niet aanvallend bedoeld) zodat zij/wij kunnen zien dat deze 3(?) foto's waarop je naar achteren zit, momentopname's zijn?

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:11

Ik vindt het opzich wel een goede fotograaf,
De foto's zijn wel mooi duidelijk en scherp. En het zijn mooie momentfoto's Knipoog

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 20:14

ow god ,, komt er nog 1 , Ja ik heb een speciale camera! Waar door je foto's kunt maken. waardoor de horizon scheef is. Dat heet speciale effecten! Ook omdat ik wat met fotografie doe! En hij stond die dag op dat effect!

Overigens hang ik niet! Zoals ik eerder zei is het nt op het verkeerde moment! Op wedstrijden krijg ik altijd complimenten over mijn zit! en 8en op mijn protocol!

Dus niet terrecht!
Van zijn neus klopt niet!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:19

AnneFleur schreef:
ow god ,, komt er nog 1 , Ja ik heb een speciale camera! Waar door je foto's kunt maken. waardoor de horizon scheef is. Dat heet speciale effecten! Ook omdat ik wat met fotografie doe! En hij stond die dag op dat effect!

Overigens hang ik niet! Zoals ik eerder zei is het nt op het verkeerde moment! Op wedstrijden krijg ik altijd complimenten over mijn zit! en 8en op mijn protocol!

Dus niet terrecht!
Van zijn neus klopt niet!

Indd komt er nog 1, 1 die het net als de ander(en) niet verkeerd bedoeld.. Je maakt een HAW topic om helpend comentaar toch

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:21

Simba_ schreef:
Leuke foto's, maar het lijkt steeds alsof je paard bergop loopt, terwijl dat helemaal niet het geval is.
De horizon van de foto's is echt gigantisch scheef.

Voor : Afbeelding

Na: [img]http://www.pikipimp.com/pp/pimped_photo/s/image/29/584/712/img1925tt0.jpg?ts=1211092913499[img]

Mijn tip is dus dat je ervoor zorgt dat je meer oprichting en een meer actieve achterhand krijgt.
Je pony duikt echt als het ware, maar omdat de foto's zo scheef staan lijkt het net alsof hij bergop loopt Knipoog

Edit : Je gaat dus ook zo achterover hangen, omdat je pony echt duikt !! Als je echt commentaar wilt hebben waar je iets aan hebt is het een stuk slimmer om de fotos neer te zetten zoals ze echt zijn, dan krijg je commentaar waar je iets aan hebt Knipoog

Whaa die vindt ik goed!!! Clown
Die eerste foto dan!!! Knipoog

Ik begrijp niet dat je zo dom kunt l*llen over die foto's zeg, zij heeft ze toch niet gemaakt? Koe
En anders is dit topic alleen voor rijtechnisch commentaar Knipoog En niet hoe de foto's eruit zien of what ever Sigaar
En over het beetje rijtechnisch commentaar wat je geeft ben ik het absoluut niet mee eens!! Ik vindt dat Trentino een erg mooie meekoment achterhand heeft en een geweldige voorhand. Ook vindt ik dat hij erg netjes rond loopt, niet voor de loodlijn en niet achter loopt. Het 'achterover' leunen zijn maar moment opnames! Want ik ken deze combinatie al vanaf dat zij hem gekocht heeft en zijzelf ken ik al meerdere jaren. Ze heeft een prachtige zit waar menige ruiter/amazone kan van dromen (zelfs ik) en ze krijgt echt geen 6jes op haar zit, af en toe dat er een wat strengere jury tussen zit die haar een 7 geeft, maar vaak krijgt ze een dikke 8 met veel complimenten!! Knipoog
En als ze zo slecht zat dan had onze instructrice er ook wel comentaar op gegeven (want die heeft er denk ik, weet ik haast wel zeker, meer verstand van dan jullie).

Verder wil ik graag nog zeggen dat jullie in de loop der tijd stukken vooruit zijn gegaan en jullie zeker de prijzen hebben verdient die je elke keer behaalde!! Haha!

En trouwens @ suusiejj: Inderdaad voor helpend comentaar, maar niet voor de foto's als zij ze mooi vindt moet je het toch mooi zo houden? Vork Je kunt het gewoon nog duidelijk zien of vinden jullie het ook al te veel moeite om jullie hoofd anders iets te draaien Clown ?

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 20:22

ja maar dat commentaar van jullie klopt niet!.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:22

Ik vind jullie een hele leuke combinatie maar meis doe eens iets rustiger aan met je reacties.
Ook mij valt het op dat je op deze momentopnames te ver naar achter zit.
Heb toch maar even je berichten na gekeken voordat ik een reactie plaats.
Kwam een ouder foto-topic tegen waarin het zelfde werd gezegd en daar reageer je heel anders op.
Trentino @ Work .. Anky Off White!

Cyn_ schreef:
Je paard loopt netjes! Lachen
Je moet wel op je houding letten, je zakt een beetje naar achteren.

Trentino @ Work .. Anky Off White!

AnneFleur schreef:
Hee ja klopt! af en toe kan ik hem best moeilijk uit zitten! dus vandaar dat dat soms zo is

Daarnaast wil ik wel zeggen dat ik je een keuirige zit vind hebben maar in de uitgestekte momenten breng je je lichaam te ver naar achteren terwijl je beenhouding erg mooi blijft.

Leer van elkaar, dat doe ik ook nog iedere dag maar dat wil alleen als je openstaat voor de andere en daar is in dit geval niet erg veel spraken van.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:44

ik vind dat je heel netjes zit
ik denk ook dat het moment opnames zijn

(voor paar jaar terug had je echt een schitterend pony op marktplaats kan ik me nog herineren , die verkocht omdat jij verder wou met dressuur en ook goed kon springen)

Ik vind het er leuk uit zien Knipoog

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:00

ielsjj_:

Dat slaat echt helemaal nergens op, als iemand scheve foto's plaatst kan je niet eens rijtechnisch commentaar geven want dan is het toch scheef..
Simba zet hem recht en tadaa meteen een ander beeld,
maarja de waarheid is schijnbaar te hard aangezien jullie reacties

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:07

Mag ik je vragen waarom je eigenlijk nog steeds topic's opend? Ik heb er nu een paar gevolgd en elke keer komt het op het zelfde neer. Jij gaat volop in de verdediging dat je echt toch wel geweldig kan rijden, waarom open je dan in godsnaam een topic als je toch alles al weet en kan?
Kind, ga eens wat minder op je leuke setjes letten en ga eens wat meer serieus rijden..

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:18

Raggel schreef:
Mag ik je vragen waarom je eigenlijk nog steeds topic's opend? Ik heb er nu een paar gevolgd en elke keer komt het op het zelfde neer. Jij gaat volop in de verdediging dat je echt toch wel geweldig kan rijden, waarom open je dan in godsnaam een topic als je toch alles al weet en kan?
Kind, ga eens wat minder op je leuke setjes letten en ga eens wat meer serieus rijden..

Pardon? Clown
Je moet niet weten hoeveel prijzen en punten ze de laatste tijd weghaalt! Dan zijn er toch vele mensen die minder rijden dan haar! Volgens mij is zij echt serieus bezig hoor anders zou je ook niet M2 stratgerechtigd zijn Koe

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:30

Hoef je geen andere mensen erbij te betrekken dat die onder haar rijden, het gaat om haar zelf..
de foto's zijn toch scheef en kijk hoe ze reageerd op het commentaar (net zoals jou)