Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnneFleur schreef:hahaha ,, praat maar mooi door!! Ik weet toch wel hoe het zit!
AnneFleur schreef:Ik doe helemaal niks!
En als ik wat zou doen , dan ben ik daar eerlijk over
Maarja jij denkt dat je alles beter weet! Bedwetertje
FahyaFemke schreef:is dit een serieuze discussie?

FahyaFemke schreef:Oh ok
ik wist nou niet, of jullie grappend tegen elkaar ingingen of serieus.
toch vrij serieus dan
Ik vind het wel mooie foto's, maar rijtechnisch zeg jij Simba erg nuttige dingen vooral van de foto's. ik zat met mn mond open toen je de openbaring schreef

AnneFleur schreef:Maar je hebt het mooi mis!
Ik heb er niks aan veranderd! En ik heb niks tegen goed bedoeld commentaar .. maar dat van jou slaat nergens op. Je denkt dat je de beste bent ofzo. Laat ik is wat anders zeggen! Ik weeet het beter. En ik heb die fotos niet bewerkt. jij hebt ze slechter gemaakt!
Je fotograaf moet de camera recht houden
? FahyaFemke schreef:Hoi Anne Fleur,
Ik denk niet dat ze bedoeld dat je ze bewerkt hebt, maar dat de fotograaf ze scheef genomen heeft. dat kan toch ook?
Of zie ik het verkeerd?
Verder vind ik het er gewoon netjes uit zien, maar snap de fototips.
Heb je mijn opmerking gelezen over zijn neus? Is dit zo of is dat gewoon op deze foto's alleen?

Het is toch aardig bedoeld.. Je hangt ook naar achter op meerdere foto's te zien geloof ik.. Ik denk dat je jezelf ook een beetje gek maakt hoor, dat je gewoon WIL zien dat het verkeerd bedoeld is , jammer is dat 
(overigens niet aanvallend bedoeld) zodat zij/wij kunnen zien dat deze 3(?) foto's waarop je naar achteren zit, momentopname's zijn?

AnneFleur schreef:ow god ,, komt er nog 1 , Ja ik heb een speciale camera! Waar door je foto's kunt maken. waardoor de horizon scheef is. Dat heet speciale effecten! Ook omdat ik wat met fotografie doe! En hij stond die dag op dat effect!
Overigens hang ik niet! Zoals ik eerder zei is het nt op het verkeerde moment! Op wedstrijden krijg ik altijd complimenten over mijn zit! en 8en op mijn protocol!
Dus niet terrecht!
Van zijn neus klopt niet!
Simba_ schreef:Leuke foto's, maar het lijkt steeds alsof je paard bergop loopt, terwijl dat helemaal niet het geval is.
De horizon van de foto's is echt gigantisch scheef.
Voor :
Na: [img]http://www.pikipimp.com/pp/pimped_photo/s/image/29/584/712/img1925tt0.jpg?ts=1211092913499[img]
Mijn tip is dus dat je ervoor zorgt dat je meer oprichting en een meer actieve achterhand krijgt.
Je pony duikt echt als het ware, maar omdat de foto's zo scheef staan lijkt het net alsof hij bergop loopt
Edit : Je gaat dus ook zo achterover hangen, omdat je pony echt duikt !! Als je echt commentaar wilt hebben waar je iets aan hebt is het een stuk slimmer om de fotos neer te zetten zoals ze echt zijn, dan krijg je commentaar waar je iets aan hebt
En niet hoe de foto's eruit zien of what ever

Je kunt het gewoon nog duidelijk zien of vinden jullie het ook al te veel moeite om jullie hoofd anders iets te draaien
? Cyn_ schreef:Je paard loopt netjes!
Je moet wel op je houding letten, je zakt een beetje naar achteren.
AnneFleur schreef:Hee ja klopt! af en toe kan ik hem best moeilijk uit zitten! dus vandaar dat dat soms zo is
Raggel schreef:Mag ik je vragen waarom je eigenlijk nog steeds topic's opend? Ik heb er nu een paar gevolgd en elke keer komt het op het zelfde neer. Jij gaat volop in de verdediging dat je echt toch wel geweldig kan rijden, waarom open je dan in godsnaam een topic als je toch alles al weet en kan?
Kind, ga eens wat minder op je leuke setjes letten en ga eens wat meer serieus rijden..