zijn echt prachtbeesten maaike!
je ben een echte geluksvogel

ik kom zekers een keer kijken als je op vibi rijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. veel plezier en succes met je paarden! Vind ook vooral de vos een erg aansprekend paard. Citaat:ja verkeerde galop klopt, ik wou net gaan aangaloperen en toen schrok hij van een vogeltje dus hij sprong een pas te vroeg aan. ik nam hem daarna wel direct terug, maar ik vond het wel een mooie foto, dus daarom.
natuurlijk krijg ik er privéles enz. bij
ik word heel goed begeleid vooral bij de hengst. dat is ook wel nodig want het zijn wel echte sportpaarden en die hengst is nog jong en onervaren en alles.

Hebbesje schreef:Heel leuk! Wat een stoere hengst zeg!
En natuurlijk ook een hele leuke merrie
noekk_ schreef:Wow, wat een hengst, dat zie je meteen.
Veel plezier nog van ze, merrie ziet er lief uit.
winia4ever schreef:zozo mooie paardjes hoor
die hengst is ook gaaf: 5 maand en dan al L beetje snel gegaan denk ik?, of is het een hengst met een hoog denk niveau
is het recht richten, eigenbenen lopen etc etc allemaal wel van pas komen, vindt namelijk voor 5 maand onder het zadel endan L niveau wel erg hoog..
haha,, maar ik heb nu een kanjer van een verzorgfries:D
haha,, hij loopt heel mooi,,karin_1992 schreef:Echt twee super mooie beestjes,, je hebt echt geluk dat jij 2 paarden van je ouders krijgt!! ik krijg niet eens een shetland ponyhaha,, maar ik heb nu een kanjer van een verzorgfries:D
Echt super mooie hengst/ruinhaha,, hij loopt heel mooi,,
veel suc6 nog met je kanjer"s:D