Zoozoo, je hebt wel geluk hoor met zo'n leuke verzorgpony! Mooi beesje, en ze loop echt supermooi! Ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen met de wedstrijden. Even oefenen nog en dan komt het helemaal goed
Ziet er goed uit zeker voor een eerste keer. Te groot ben je niet, had de pony zelfs wat groter geschat. Echt een leuk beestje, hier ga je van de zomer nog veel plezier met beleven denk ik.
Te groot? Absoluut niet, zelfs niet voor het plaatje. Katinka kan hartstikke leuk lopen, dus als jullie eenmaal wat meer aan elkaar gewend zijn en wat meer gereden hebben, dat het er dan alleen maar helemaal super uit komt te zien Gaat vast goed komen met wedstrijden. Commentaar geef je verder zelf al aan.
Ziet harstikke leuk uit zo! Vind jullie nu al een leuk stelletje! Commentaar geef je zelf, alleen naar mijn idee lijkt het er op sommige foto's wat gehaast uit te zien? Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen! Heel erg leuk setje ook dat rose
Zijn leuke foto's Syl! Jullie zijn echt een fijne combinatie! Jullie gaan nog veel plezier aan elkaar beleven Veel succes en plezier! Wel leuk dat jullie dat samen gaan doen Dat motiveerd, en is een pak gezelliger!
Ik verwacht nog meer foto's en uiteraard ook van Suz en Jester! Ik blijf Katinka een geweldige pony vinden. Zo'n gangen en uitstraling dat ze heeft
Wat een lekker snoepje zeg ! Erg leuk dier. Kan zo te zien leuk lopen. Als aanvullend commentaar: Probeer er op te letten dat je je handen zo veel mogelijk stil houd. Zie je handen op het filmpje tijdens het lichtrijden wel beweeglijk zijn.
Heej Syl, dat ziet er goed uit hoor! Ik vind jullie echt bij elkaar passen en je zit in mijn ogen beter op deze pony dan op je vorige bijrijdpaard... Jullie lijken me beter bij elkaar te passen. Echt heel leuke combi!
Zeker leuke pony! Maar houd je handen stil! Ik dacht eerst: 'Is ze nou aan het zagen?' Maar je handen zijn te bewegelijk waardoor je de pony in de weg zit. Succes samen!
Wauw, wauw, wauw!! Wat een geweldige mooie pony! Ziet er allemaal goed uit, lekkere achterhandje, pony loopt goed onder je. Ik vind het er echt netjes uit zien! Het is ook zoon mooi beestje!
Probeer alleen je hakken wat naar binnen te plaatsen. Maar verder ziet het er goed uit! Ik hoop binnenkort weer op een nieuw topic! Succes jullie 2!