@ Karin; ja is inderdaad Claudia
. ze geeft echt goed les!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. ze geeft echt goed les!

ChantalSmook schreef:Maarrem wat vinden jullie van zijn lengte zo? Isie te groot?
@ Karin; ja is inderdaad Claudia. ze geeft echt goed les!
.

Mijn vriend krijg ik nog niet in de buurt van een paard, laat staan dat ie er op klimt hihi.

met mijn 2.01 moet dat ook geen probleem zijn.. Maar, paardrijden is zeer oke
Claudia is trouwens ook cool. Had dat allemaal niet verwacht.. normaal schreeuwt ze ernstig.
Misschien zelf ook een account maken?

Echt geweldig. botje schreef:Hej! Dat is op de Ark!
Op Ginger, wat leuk![]()
Ik heb jou ook wel eens gezien, ik rij op vrijdag van 9 tot 10 (soms ook wel eens van 8 tot 9).
Haha, mijn vriendje gaat daar binnenkort ook les krijgen, maar ik vraag me af op welk paard. Niet op Ginger denk ik, hij is 1.94.
Veel succes nog!
? En heb je nu ook les van Esther ipv Floris? ChantalSmook schreef:botje schreef:Hej! Dat is op de Ark!
Op Ginger, wat leuk![]()
Ik heb jou ook wel eens gezien, ik rij op vrijdag van 9 tot 10 (soms ook wel eens van 8 tot 9).
Haha, mijn vriendje gaat daar binnenkort ook les krijgen, maar ik vraag me af op welk paard. Niet op Ginger denk ik, hij is 1.94.
Veel succes nog!
Klopt inderdaad op de nieuwe ark!
Ik herken je niet vanuit je profiel! wat had je een knap paardje zeg! hoe heet je? En heb je nu ook les van Esther ipv Floris?
.
, dacht eerst dat je een klein paardje voor hem had uitgezocht maar die foto met de instructice ernaast zie je dat het een flink dier is (rond de 1.70?).
, mijn vriend vind het ook leuk om alles te leren en heeft er ook al een aantal keer opgezeten.
Lijkt wel een ponyzadel! Jouw vriend's kont doet vast een beetje pijn
Ach hij zit wel lekker stevig
gaaf hoor