Machtig paard is het om zo te zien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VValar schreef:Allereerst bedankt voor de leuke reacties!
Wat moest jij rijden Cyn, en welke pnt had je gereden? Ja ik vind het ook altijd weer even wennen zo zonder hekjes. Ik reed ook nog aan het begin van mijn eerste proef een bordje scheef
Faelivrin, mijn punten waren 198 en 186
Ik ga mijn best doen Ullaatje. Hoop dat hij de oefeningen braaf op pakt van de Z. Op zich kan hij wel appuyeren, alleen alles moet gewoon iets meer bevestigt worden en vooral de stap-galop-stap en verzameling. Achja, als hij zo door zet hoop ik toch wel over een paar maandjes klaar te zijn, misschien wel eerder
Jij gaat ook niet zo heel verkeerd met die van jou hè! Succes in de L2.
VValar schreef:Dank je Shanna, we doen ons bestJij gaat ook niet zo heel verkeerd met die van jou hè! Succes in de L2.
Bedankt DendroFleur. Hoe heb jij gereden eigenlijk? Vond de bodem ook wel fijn rijden daar trouwens.
Haha hoezo Sall, heb je genoeg van die van jou?![]()
Thnx iedereen!
VValar schreef:Dank je Shanna, we doen ons bestJij gaat ook niet zo heel verkeerd met die van jou hè! Succes in de L2.
Bedankt DendroFleur. Hoe heb jij gereden eigenlijk? Vond de bodem ook wel fijn rijden daar trouwens.
VValar schreef:Het is ook allemaal niet makkelijk. Soms lijkt het paardrijden op een goede dag helemaal niet zo moeilijk (zelfs een makkie) en dan de volgende dag voel je je een echte beginner.... veel oefenen moeten we maar maar

). Dat komt vast helemaal goed. De Z race je vast ook zo doorheen. oeoeoeooe jaloeeeeeeersssss hoor!
(mijne is van hkm)
?