Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CleovG schreef:Wat heb ik in mijn kur?Die ken ik nog niet
Ik heb dat stuk dus ook nog nooit kunnen vinden..

webster543 schreef:Er is natuurlijk tussen een pony en paard. Kan je dan geen andere muziek kiezen???? 't zou spijtig zijn als je daarop je punten verliest..
knabbelgirl schreef:Ik vind het er echt top uitzien Cleo! De tactfouten zijn al zoveel minder/niet meer en jullie worden zo'n mooi team! Let op dat ie in het 1e filmpje wel zijn achterhand mee blijft meenemen in de wisselsHij hupst ze soms wat na. Je kür vind ik erg leuk
Ga je op de laatste lange zijde expres van galop naar halt en dan draf of kwam je niet uit??

Overigens, voor een kür hoef je geen 400 euro te betalen hoor. Er zijn bokkers die het voor veel minder doen. Annash bv maakt hele mooie kuren en daar betaal je echt geen 400 euro voor!
CleovG schreef:webster543 schreef:Er is natuurlijk tussen een pony en paard. Kan je dan geen andere muziek kiezen???? 't zou spijtig zijn als je daarop je punten verliest..
ALs je het topic even zou lezen, zo ik dit niet nog een keer hoeven vertellen. Maar vooruit.
Ik rijd deze kur hooguit 2x en ik vind het zonde om dan weer 400 euro voor een nieuwe te betalen. Vandaar dat ik lekker deze kur houd voor die 2x
Succes verder! Janine1990 schreef:Hoi Cleo!
Ik volg al tijden je topics, met veel bewondering!
Je bent pas 16 en hebt het echt super voor elkaar! Een geweldig leerpaard.
Eerst even over dit topic, het ziet er super uit, klopt het dat die kur een poosje geleden is? Sowieso regent het op dat moment pijpestelen, of ik hoor het verkeerd. En das al een tijdje geleden, maar ook hoe je Maiko daar voor elkaar hebt, het ziet er in de andere twee filmpjes alweer stukken beter uit, je boekt echt elke dag vooruitgang, als ik dat zo zie!
Ook in de trainings-filmpjes! Je lost probleempjes keurig op! Hij begint linksom in het schouderbinnenwaarts wat te huppelen, vervolgens rij je 'm keurig naar voren, super opgelost! [Of zie ik dit verkeerd?]
En toch heeft iedereen altijd wel wát op jou te zeuren. Zo jammer! En toch neem je elke keer weer de moeite om wat te plaatsen! Dat is toch echt een blijk van leergierigheid! Dat zie je toch niet bij elke bokker! Menig bokker had allang geen topic meer geplaatst!
Maar ze mogen ook niet zeuren, je bent pas 16 en kan nog zó véél leren!
Het enthousiasme straalt van je af! En je kan aan je zien dat je ontzettend je best doet om het zo goed mogelijk te doen, en je paard niet tot last te zijn!
Ga zo door! En hopelijk gaan we nog veel van je horen!
)
ladylay schreef:het is misschien opbouwende kritiek maar als er herhaaldelijk dingen word vermeld die het ontkrachten e.d.
en er doorgezeurt word is dat toch wel super irritant.
zij ziet het paard elke dag.
hier maken ze een besluit van enkel wat foto's
wie geloof je eerder....de mensen van bokt in elk geval niet
, dit doe ik expres, maar in het origineel hoort het op de AC lijn, maar door het ombouwen is dat wat veranderd
pharagirlke schreef:Ik moet zeggen dat ik het er op deze filmpjes een pak beter uit vind zien! Lekker ontspannen dier, fijn in de aanleuning, oefeningen zien er goed uit! Gooit hij hoog op bij de wissels?
Dit geeft een veeeeeeel fijner beeld dan je wedstrijd foto's.Overigens, voor een kür hoef je geen 400 euro te betalen hoor. Er zijn bokkers die het voor veel minder doen. Annash bv maakt hele mooie kuren en daar betaal je echt geen 400 euro voor!
De wissels gaan heel makkelijk, maar op een grote volte een serie is nogal lastig, vandaar dat ik een beetje vreemd zit.CleovG schreef:pharagirlke schreef:Ik moet zeggen dat ik het er op deze filmpjes een pak beter uit vind zien! Lekker ontspannen dier, fijn in de aanleuning, oefeningen zien er goed uit! Gooit hij hoog op bij de wissels?
Dit geeft een veeeeeeel fijner beeld dan je wedstrijd foto's.Overigens, voor een kür hoef je geen 400 euro te betalen hoor. Er zijn bokkers die het voor veel minder doen. Annash bv maakt hele mooie kuren en daar betaal je echt geen 400 euro voor!
Ik blijf toch graag bij de gene waar ik mijn eerste kur gemaakt heb, en voor 2 keer ga ik uberhaubt geen nieuwe kur laten maken, ook niet voor 150 euroDe wissels gaan heel makkelijk, maar op een grote volte een serie is nogal lastig, vandaar dat ik een beetje vreemd zit.
Een filmpje geeft toch een ander beeld dan 3 foto's he. Ik kan je vertellen dat hij met zo'n training eigenlijk niet veel anders loopt dan met de afgelopen wedstrijd.
Maar ik gaf maar een tip hoor, snap het ook wel dat je daar weinig zin in hebt voor die paar keer. Desnoods moet je zelf eens proberen
het is niet zo moeilijk.
Ik maak mijn küren ook zelf.

__KELLY schreef:ladylay schreef:het is misschien opbouwende kritiek maar als er herhaaldelijk dingen word vermeld die het ontkrachten e.d.
en er doorgezeurt word is dat toch wel super irritant.
zij ziet het paard elke dag.
hier maken ze een besluit van enkel wat foto's
wie geloof je eerder....de mensen van bokt in elk geval niet
Dan heb ik kennelijk een bord voor mn kop en dan vraag ik mij toch af waar op wordt doorgezeurd.
HAW is toch bedoeld voor rijtechnisch commentaar ? en soms kun je er wat mee en soms niet ?
verkeerde topic
__KELLY schreef:Van dat wat jij noem 'gezeur' (ik noem het liever (opbouwende) kritiek) kan je wel weer van leren en als je er van leert wordt je beter![]()
Dus dr instructrice, moeder enz. enz. mogen ook niks zeggen omdat ze 'zeurt' dan kom je toch nergens ??
Maargoed,
Ik vind het er erg goed uit zien, ziet er in de training ook goed uit, lekker bezig !!
Alleen voor het mooie moet je iets rechter op gaan zitten.
De kür vind ik er jammergenoeg weer iets minder uitzien, met name de uitgestrekte stap (maar dat was nog voor de training heb ik dus begrepen dus dan zijn jullie alweer met sprongen vooruit gegaan)
Maar ga zo door !! petje af om op 16 jarige leeftijd al op zo'n niveau te kunnen paardrijden
hahaha
Janine1990 schreef:__KELLY schreef:Van dat wat jij noem 'gezeur' (ik noem het liever (opbouwende) kritiek) kan je wel weer van leren en als je er van leert wordt je beter![]()
Dus dr instructrice, moeder enz. enz. mogen ook niks zeggen omdat ze 'zeurt' dan kom je toch nergens ??
Maargoed,
Ik vind het er erg goed uit zien, ziet er in de training ook goed uit, lekker bezig !!
Alleen voor het mooie moet je iets rechter op gaan zitten.
De kür vind ik er jammergenoeg weer iets minder uitzien, met name de uitgestrekte stap (maar dat was nog voor de training heb ik dus begrepen dus dan zijn jullie alweer met sprongen vooruit gegaan)
Maar ga zo door !! petje af om op 16 jarige leeftijd al op zo'n niveau te kunnen paardrijden
Cleo krijgt vaak gezeur op andere gebieden. Zie het andere topic dat nu loopt, waar gespeculeerd wordt over haar bitgebruik.
Natuurlijk mag een bokken opbouwende kritiek geven, maar moet dat nu elke keer in een reltopic resulteren? Beetje overbodig, dacht ik zo.
ladylay schreef:__KELLY schreef:
Dan heb ik kennelijk een bord voor mn kop en dan vraag ik mij toch af waar op wordt doorgezeurd.
HAW is toch bedoeld voor rijtechnisch commentaar ? en soms kun je er wat mee en soms niet ?
verkeerde topic
![]()
was in het topic van de foto's op wedstrijd
__KELLY schreef:Oke maar ik zie hier geen 'gezeur' dus ik had gewoon mn vraagtekens erbij waarom het hier dan aan de orde kwam..
Maargoed dat is bokt, iedereen wil graag zijn woordje doen en daar doe je jammergenoeg nou niet zo veel aan. Ik zou daar dan gewoon een beetje omheen kijken en op reacties reageren waar je wel wat mee kan. Bedoel het is maar internet met de meeste mensen die je niet eens irl kent dus als ze goed commentaar leveren moet je ze dankbaar zijn en als ze voor de 100e keer iets herhalen gewoon niet op reageren. Denk dat je, je anders echt keer op keer weer blijft irriteren aan dat soort 'reltopics'
:)