Geweldig mooi dier 
Ik weet niet of je er zelf al wat over had gezegd, maar je zet je handen ook wel wat breed? Als dit al naar voren is gekomen in het topic, sorry, dan heb ik er overheen gelezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geweldig mooi dier 

Ashley__ schreef:Recht boven je paard blijven, bovenlichaam terug en het totale plaatje is net iets mooier als nuGeweldig mooi dier
Ik weet niet of je er zelf al wat over had gezegd, maar je zet je handen ook wel wat breed? Als dit al naar voren is gekomen in het topic, sorry, dan heb ik er overheen gelezen

ziet er heel netjes uit, alleen je houding.. maar dat zeg je zelf ook al 

Lauss schreef:Ziet er wéér goed uit hoor Tries!
Vind alleen wel je zadel klein ogen..
Niet dat je bips er niet in past, maar je benen zijn te lang voor deze inch maat denk ik, waardoor je te ver achterin het zadel gaat zitten?
(vooral die op rechts, die van achteren genomen zijn) Rechts

Bisous14 schreef:Patries!! Ben zo blij voor je!Vallie ziet er super uit en jij durft er al wat meer aan te rijden super goed! Ik snap dat je nog wat voorzichtig bent maar probeer wat trotser te gaan zitten op je knappe knollie. Schouders naar achteren en probeer naar voren te kijken. Nog heel veel plezier met Val en gooi ons alsjeblieft dood met @ work topics want jullie zijn een heerlijk stel om naar te kijken! Ik kom jullie snel meeten
DikkeKim
. Alweer een heel verschil. Een beetje een rare tip misschien, maar misschien zou je wat aan Yoga kunnen doen. Dan raak je heel bewust van je lichaam. Omdat je zei dat je voorover liep
. Misschien dat dat helpt. 

Die heeft er zeker wel wat van weg 

russel schreef:Je zit in elkaar gedoken, probeer boven je paard uit te kijken en borst vooruit. Dan ziet het er al een heel stuk beter uit.
beter lezen

Caira schreef:Ik vind het een erg leuk paard met leuke gangen, maar ik ben het niet eens met je woorden over meer op het paard letten dan op de houding.
Een goede houding is een voorwaarde voor het fijn rijden van het paard, als jij niet goed in balans zit kun je van het paard ook niet verwachten dat hij goed op 4 benen de bak doorsjouwt. Daarom zou ik toch als eerste prioriteit je houding veranderen.