Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Blingh schreef:silfie35 schreef:Ze vraagt toch om commentaar! Als ze dat krijgt zeg jij dat ze dat zelf kan bepalen
Ik vraag niet om commentaar over de bak

Janientje schreef:Aah wat zielig die bak!(proest) Nou mogen we zeker ook nooit meer in het zware duinzand rijden? Ook dierenmishandeling?
Ziet er heerlijk uit, mooi ontspannen! Enne, wel naar voren kijken he
silfie35 schreef:Janientje schreef:Aah wat zielig die bak!(proest) Nou mogen we zeker ook nooit meer in het zware duinzand rijden? Ook dierenmishandeling?
Of je nou 3 keer in de week of 4 keer in het jaar (bij wijze van spreke) dat maakt wel een verschil he!
silfie35 schreef:Of je nou 3 keer in de week of 4 keer in het jaar (bij wijze van spreke) dat maakt wel een verschil he!

silfie35 schreef:Janientje schreef:Aah wat zielig die bak!(proest) Nou mogen we zeker ook nooit meer in het zware duinzand rijden? Ook dierenmishandeling?
Of je nou 3 keer in de week of 4 keer in het jaar (bij wijze van spreke) dat maakt wel een verschil he!

Ziet er goed uit 
Simba_ schreef:Juist
Het rijden ziet er beter uit hoor! Ben een aantal keer op die stal geweest (jaar terug) toen was de bak naar mijn idee ook wat te zwaar hoor, maar niet zo zwaar als een aantal hier doen zeggen!
en alweer kunnen mensen het gewoon NIET laten om te mekkeren. Allejezus, ga maar eens op concours kijken wat voor bodems je daar allemaal voorgeschoteld krijgt. En van een te zware bodem gaat je paard echt niet kapot, ze zijn niet van suiker. Dan zou een springpaard ook allang kapot moeten zijn door de druk die er op de pezen komt. Als je niet weet wat er verder allemaal is dan hou asjeblieft je mond erover. Irritant

MelanieB schreef:Gaan we weer hoor, leuk, Bokt...![]()
Blingh ziet er super sexy uit hoor in Lemon
Om op te vreten!
En hij loopt lekker ontspannen, gewoon topics blijven maken van deze knapperd.
En word Blingh in je gave barbietrailer vervoerd? Mag ie trots op zijn![]()
![]()

Grow up zou ik zeggen!