ook vind ik het heel leuk dat je Invanck een keer in scapa hebt gedaan, het is gewoon zo'n knap paard

ga zo door saampjes!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

charlotvanre schreef:BailyKarlos schreef:Er word telkens gezeurd om hoe mijn sporen liggen![]()
Ik rij met sporen om mijn hulpen te verfijnen en niet continue ermee te prikken, klaar.
hewel dan, dan zitten ze niet voor de sier he.
Ivanck is een mooi paardje (maar hij kan niet op tegen jou eigen knapperdje Kar
Het rijden ziet er vriendelijk en fijn uit. Je hebt een super mooie zit en houding waar menig bokker jaloers op zou zijn en waar ik er ook zeker 1 van ben
Ik hoop snel dat je weer aan de gang kunt met Karlos
Setje staat mooooooi
, setje staat ook heel erg gaaf
al kan die niet op tegen Karlos
Je setje staat super trouwens!

detour schreef:Mooi paardje en vind dat je een nette zit hebt!
Echter denk ik dat je met je handen wat symphatieker zou mogen rijden, iets meer naar voren brengen en durf lucht te geven met je binnenhand.
Renee__ schreef:Je hebt een mooie houding! Af en toe je been net iets meer naar voren leggen, maar dat is maar een moment opname als ik naar het filmpje kijk. Grijs staat hem erg mooi.
Je gebruikt je sporen goed.
classeygurl schreef:Ziet er fijn uit Danielle, je hebt een erg fijne houding en zit.
En Scapa staat echt super op hem .. Nu wil ik hem ook op Unique..![]()
Temeraire schreef:Hey Daan, ik zie nu nog even je topic met Ivanck! Hij is toch ook echt een mooi paardje om te zien, en het setje staat mooi!
Het rijden ziet er ook netjes uit, je zou misschien iets minder terug kunnen zitten, zodat je nog net wat rechter zit, maar dat is een detail. Het ziet er goed uit!