Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Megacarmen schreef:Heey suus!
Ziet er weer goed uit! Jullie zijn vooruit gegaan toen ik je voor het laatst zag op de Flemming...
Blijf zo doorgaan
Suzan_kalim schreef:LovesHerPony schreef:Ik vind persoonlijk dat je algemeen ver voorover zit. Handen ietsjes hoger en bijelkaar houden. (Dit is het beeld dat ik van de foto's krijg vooral de eerste 3)
Daarnaast vind ik de bandages niet goed zitten.
Ik vind het wel een ontspannen beeld geven. Ik heb helaas geen foto's gezien van jou nichtje erop dus daar kan ik niet op oordelen.
Over dat voorover zitten valt niet te twisten, dat klopt als een bus en daar word ook keihard aangewerkt. Het is moeilijk mijn handen hoger te houden omdat hij dan snel zijn neusje eruit gooit het is gemakkelijker mijn handen stil te houden wat lager bij mijn zadel.
Waarom vind je de bandage's niet goed zitten?

Suzan_kalim schreef:@ Missevil;
Daar ben ik me ook van bewust, ik kieper ook veelste veel naar voren dat komt ook omdat ik nog niet volledig onafhankelijk zit![]()
Bedankt voor je tips, Kalim heeft zijn achterhand flink tegen omdat hij nog steeds iets overbouwt is en van nature rechte stijve achterbenen.