nee. dat doen we nog niet met halsring. we doen dit nog niet zo lang en ook niet zo super vaak. en op het strand wordt hij toch echt te heet. hij is herstellende van een blessure dus ik kan nog niet riskeren dat hij er op het strand bijvoorbeeld wel tussenuit piept en gaat rennen. en langs de weg doe ik het sowieso niet omdat een paard altijd kan schrikken en je dan met een gewoon bitlooshoofdstel even iets meer te vertellen hebt dan met halsring. ik wil dat risico voor mezelf, me paard en de mede weggebruikers gewoon niet nemen
het klopt ook dat dat sturen enzo niet echt op de foto's tot uiting komt. hij was die dag dus druk zoals ik al zei dus ik was meer bezig met hem rustig op mijn tempo te laten lopen en dan let ik niet zo op hoe het er voor de rest uit ziet. ik doe altijd eerst het ene en als dat goed gaat, ga ik naar het volgende kijken en zo dus steeds verder. alleen dit keer bleef het bij op mijn tempo laten lopen en toen hij dat uiteindelijk deed, stopte ik met rijden als beloning.