Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

JENNx schreef:Je geeft zelf inderdaad al commentaar. Weinig toe te voegen aan jou en de rest van de bokkers.
Wel heb ik een tip voor je wat meekomen betreft. Op de laatste paar foto's vind ik het al zwaar verbeterd! Maar op de eerste foto's, dat waarschijnlijk dus ook de eerste sprongen waren, plaats je je armen niet ver genoeg naar voren waardoor je dus ook niet goed meekomt. Misschien kun je met het oefenen eens een stukje tape op de nek plakken, waar je je handen moet plaatsen. Telkens bij elke sprong breng je je handen naar het stukje tape, waardoor je automatisch naar voren komt zitten.
Verder een heerlijk en vooral fris paardje zeg!
ponyparadijs schreef:Wauw wat een kasteel. Of lijkt Valentino alleen zo groot omdat jullie niet zo groot zijn?
Stoer paard. En hij doet het heel leuk zo voor een eerste keer op vreemd terrein. Heel veel plezier met deze reus!

JENNx schreef:Als jij je handen ver genoeg naar voren plaatst, dan plaats je bijna automatisch je ellebogen onder je. Ik heb namelijk het idee dat je je handen meer naar je toe trekt dan van je af zet. Maar dat kan ik natuurlijk verkeerd zien.
Als je dan straks op wedstrijd gaat, en je hebt geoefend met het stukje tape, kun je bijvoorbeeld de plaats aangeven d.m.v. een extra elastiekje in een vlechtje. Zodat dit minder opvalt.