Valentino (v. niveau) @ Bunschoten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JENNx

Re: Valentino (v. niveau) @ Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 20:23

Je geeft zelf inderdaad al commentaar. Weinig toe te voegen aan jou en de rest van de bokkers.

Wel heb ik een tip voor je wat meekomen betreft. Op de laatste paar foto's vind ik het al zwaar verbeterd! Maar op de eerste foto's, dat waarschijnlijk dus ook de eerste sprongen waren, plaats je je armen niet ver genoeg naar voren waardoor je dus ook niet goed meekomt. Misschien kun je met het oefenen eens een stukje tape op de nek plakken, waar je je handen moet plaatsen. Telkens bij elke sprong breng je je handen naar het stukje tape, waardoor je automatisch naar voren komt zitten.

Verder een heerlijk en vooral fris paardje zeg!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 20:27

JENNx schreef:
Je geeft zelf inderdaad al commentaar. Weinig toe te voegen aan jou en de rest van de bokkers.

Wel heb ik een tip voor je wat meekomen betreft. Op de laatste paar foto's vind ik het al zwaar verbeterd! Maar op de eerste foto's, dat waarschijnlijk dus ook de eerste sprongen waren, plaats je je armen niet ver genoeg naar voren waardoor je dus ook niet goed meekomt. Misschien kun je met het oefenen eens een stukje tape op de nek plakken, waar je je handen moet plaatsen. Telkens bij elke sprong breng je je handen naar het stukje tape, waardoor je automatisch naar voren komt zitten.

Verder een heerlijk en vooral fris paardje zeg!

Bedankt voor de tip!
Ik heb alleen wel vaak, dat ik dan mijn handen naar voren doe, en dat mijn handen dan weer te ver gaan.
Dan zitten mijn handen tussen zijn oren als het ware. Maar dat van dat stukje tape is inderdaad wel een goed idee!
Het valt mij ook op, dat mijn ellebogen, als een kip zo uitsteken aan de zijkant. Dat ziet er ook niet zo nettjes uit
maar ik zou eigenlijk niet weten waar ik mijn armen moet laten. Op de een of andere manier maakt hij voor mijn gevoel
zijn hals heel kort als hij springt..

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 20:31

ponyparadijs schreef:
Wauw wat een kasteel. Of lijkt Valentino alleen zo groot omdat jullie niet zo groot zijn?
Stoer paard. En hij doet het heel leuk zo voor een eerste keer op vreemd terrein. Heel veel plezier met deze reus!

Haha nee, ik ben zelf ook best groot en mijn vriendin ook! Dus Valentino is ook groot, maar toen hij net de trailer uit kwam rollen
maakte hij zich natuurlijk nog groter, omdat hij het allemaal zo spannend vond! Tong uitsteken

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 20:34

Als jij je handen ver genoeg naar voren plaatst, dan plaats je bijna automatisch je ellebogen onder je. Ik heb namelijk het idee dat je je handen meer naar je toe trekt dan van je af zet. Maar dat kan ik natuurlijk verkeerd zien.

Als je dan straks op wedstrijd gaat, en je hebt geoefend met het stukje tape, kun je bijvoorbeeld de plaats aangeven d.m.v. een extra elastiekje in een vlechtje. Zodat dit minder opvalt.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 20:46

JENNx schreef:
Als jij je handen ver genoeg naar voren plaatst, dan plaats je bijna automatisch je ellebogen onder je. Ik heb namelijk het idee dat je je handen meer naar je toe trekt dan van je af zet. Maar dat kan ik natuurlijk verkeerd zien.

Als je dan straks op wedstrijd gaat, en je hebt geoefend met het stukje tape, kun je bijvoorbeeld de plaats aangeven d.m.v. een extra elastiekje in een vlechtje. Zodat dit minder opvalt.

Oohja, slim, goed idee!

Vooral op de 3de spring foto lijkt het inderdaad alsof ik hem erover heen trek als het ware.
Dat kwam ook een beetje omdat hij die hindernis eigenlijk wilde weigeren, maar hem uiteindelijk toch sprong Tong uitsteken

Maar bedankt voor de tip! Haha!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:28

*schaam*schaam*
Ik heb nog helemaal geeen berichtje achter gelaten hier Bloos
Iris het ziet er echt super leuk en netjes uit, en ik ben het met de rest eens en ik denk dat je vast wat met het commentaar en de tips kunt doen!
Heel veel succes maar dat gaat zeker goed komen met jullie Lovers
Kom snel weer foto's van jullie maken! ( denk met springles )

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 14:39

Nou, ziet er toch prima uit voor je eerste keer?
Commentaar is al gegeven en geef je zelf ook al, gewoon kwestie van oefenen en veel foto's maken/vergelijken.
Die oefenwedstrijd komt wel goed Knipoog