Bedankt allemaal voor de leuke reacties! 
sammykuh schreef:mooie fotos !
is er ook een rede waarom je zonder neusriem rijd?
Zaza heeft het niet zo op neusriemen, vindt ze zo veel om dat kleine koppie. Ze vindt zonder fijner en dat gaat goed. 
Jaimyliefje schreef:wauw bente! ziet er super gaaf uit, ik had nog nooit '@ work' foto's van haar gezien, sterker nog ik wist niet eens dat jullie bezig waren daarmee! (ik dacht altijd dat het gewoon een wandel/weide/knuffel pony was.. hihi

)
laatste twee foto's zijn gáááf!
Er is een tijd geweest (voor haar ziekte) dat ze dagelijks voor de wagen stond. Toen had ze ook een geweldige conditie, hele stukken achter elkaar draven enz. Nu komt het weer een beetje terug.
Stiekem vindt ze dit lekker rustige leventje heerlijk, ze hoeft niet te werken. Daarom is ze ook lekker vrolijk en heeft ze ook zo'n zin in deze pleziertochtjes, omdat ze eigenlijk niks hoeft te doen. 
mel_shet schreef:Wat een leuke foto's!
Mooi paardje is het

Bedankt, ze bloeit ook weer helemaal op, ze lijkt net een jong paardje van 5 in plaats van een dame van 16. 
Corelli schreef:Jaimyliefje schreef:ik dacht altijd dat het gewoon een wandel/weide/knuffel pony was..
Haha, Zaza een knuffelpony

Bente, ziet er super uit! Ik link je ook even door naar het bonte topic..
Aangezien je zelf nooit meer komt

Inderdaad, knuffelpony
De kleine bitch
Goed dat je het zegt, ik ga er meteen heen
fojoe schreef:goh, zaza kan ook netjes lopen zonder bokken
ziet er echt leuk uit, hoor!
Ze kan het wel hoor, ik zie als ik op de wagen zit meteen wanneer ze een vreugdebokje wil geven (dan steekt ze haar staart omhoog maar omdat haar staartwortel niet zo lang is zie je het puntje ervan door de staart heenkomen). Maar ze weet wel dat bokken voor de wagen niet zo'n goed idee is, al is ze er heel bedreven in. 
Lotte1990 schreef:Heeft ze nou hoefschoenen om dr voorhoeven?
Ze is lang hoefbevangen geweest en nu heeft ze nergens meer last van, maar dit loopt toch net wat fijner aangezien er net nieuw grind lag (waar we uiteindelijk toch niet over heen zijn gegaan). Voor de zekerheid haar schoentjes toch maar aangedaan.