Girocco (v.Consul) @ work in groen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

diam0nd

Re: Girocco (v.Consul) @ work in groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:03

Inderdaad ik ben het er ook wel mee eens sporen af doen. Je zal zien dat hij dan ook net zo lekker loopt. En ik denk als je bekijkt dat hij net weer 2 maanden lekker actief gereden word, kunnen die sporen later wel weer om de hulpen te verfijnen.
Voor de rest inderdaad proberen hem iets nageeflijker te laten lopen. En dan zal je zien dan komt de rest ook vanzelf wel.
voor de rest tja anderen hebben het ook allemaal al gezegd, kan er nog weinig aan toevoegen.
Het lijkt mij echt een geweldig paard om te rijden, wilde ik nog wel even zeggen! Ook een plaatje om te zien!
Succes met hem! Knipoog

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:20

Die lieve Giroc lijkt gewoon hartstikke jong op deze foto! Ziet er goed uit hoor. Ik ga maar geen commentaar geven, daar krijg je al genoeg van in dit topic! Knipoog Ik vind het er hartstikke netjes uit zien verder hoor Chantal! Lachen En nogmaals, als je ziet wat voor een verandering hij heeft doorgemaakt, val je stijl achterover! Hij is zóveel vooruit gegaan joh!! Succes met die lieve schat.

oOliesjeOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:26

hey tal ziet er weer goed uit....:p

het enige wat ik kan zeggen is dat je bandje van je cap een beetje maf doet :p maar dat wist je volgens mij al :p

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:32

probeer veel overgangen te rijden , zijn achterhand sloft er een beetje achteraan . Het ziet er ook niet echt actief uit . En ik zou indd ook je sporen af doen . Verder erg leuk diertje hoor Ja !

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:33

Ik zou je paard graag iets meer voorwaarts neerwaarts willen zien lopen, dan is er volgens mij net iets meer ontspannen als nu.
Met het wijken zou ik nog even wachten, je paard is daar totaal niet nagevelijk. Werk eerst aan de goede nagevelijkheid en ga dan pas zijgangen meenemen.

Probeer veel overgangen te rijden, dat je paard lekker actief wordt van achteren. De sporen zou ik aflaten! Steek je benen af en toe niet te ver naar voren, maar soms zie ik je been ook ergens naar achteren bungelen Tong uitsteken

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:37

Leuk paardje! Mag nog wat nageeflijker idd, maar dat is al gezegd. Verder klopt er volgensmij iets niet aan je wijkfoto, je wijkt volgensmij voor je rechterbeen maar je stelling is naar links..

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:40

Lotte1990 schreef:
je wijkt volgensmij voor je rechterbeen maar je stelling is naar links..

Klopt Ja

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 12:50

dat wijken dat klopt, meneer maakt er half appuyeren van Vork

de reden dat ik met sporen rijd is ook mede daardoor, hij heeft zoveel knopjes dat ik af en toe de draad kwijt ben. zonder sporen komt het vaak voor dat ik het ene wil maar net de verkeerde hulp geef...

vandaag heb ik weer gereden en wat meer op het voorwaarts neerwaarts gericht, dit ging goed Ja hij liep nét dat beetje lager dan hier op de foto's.
mijn benen ben ik erg mee bezig, het is inderdaad een mengelmoes van te ver naar voor of naar achter Vork ik moet ook nog een beetje wennen aan het feit dat ik altijd op een vzh zadel reed en nu dressuur.

ik kan wel van die blokjes onder het zweetblad doen bij de knieen, misschien dat dat helpt. zal het weer eens proberen.

bedankt voor de reacties Ja

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 13:09

cp112 schreef:
dat wijken dat klopt, meneer maakt er half appuyeren van Vork

Ooh, dus je zet hem niet zelf in die linkerstelling? Dat lijkt nml wel zo Clown

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 13:13

mooi paard! Lovers

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 13:17

Ik vindt die vlecht mooi gemaakt,
En het rijden, komt vanzelf goed. Je weet wat je nu verkeerd doet, dus kun je daar aan werken.

xx

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 13:36

@Lotte1990: Nee dat doet meneer zelf, wat je mij met m;n handen ziet frummelen is een poging om hem iets recht te zetten Vork

@panter1: dankje, ik ben gek op hengstenvlechten Haha!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 13:37

Kinee_ schreef:
Die lieve Giroc lijkt gewoon hartstikke jong op deze foto! Ziet er goed uit hoor. Ik ga maar geen commentaar geven, daar krijg je al genoeg van in dit topic! Knipoog Ik vind het er hartstikke netjes uit zien verder hoor Chantal! Lachen En nogmaals, als je ziet wat voor een verandering hij heeft doorgemaakt, val je stijl achterover! Hij is zóveel vooruit gegaan joh!! Succes met die lieve schat.

Kine!! ik had je post over het hoofd gezien Bloos! sorry meid Bloos Koe
dankjewel Haha! Ik sta zelf nog steeds versteld van hoe hij in een jaar tijd veranderd is Haha!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 13:44

zeer leuk paard!!

Ik zou hem ook wat acktiever willen zien. en je teugels mag je wel iets korter nemen, zodat je hem ook echt de ruimte wat meer kan geven als die zakt. En zoals je zelf al zegt, hakken uitdrukken en op je kont gaan zitten. Verder vind ik dat je je handen wat meer mag dragen, en dat die achterhand er een heel stuk meer onder mag, (zo kan die ook wat beter over zijn rug lopen) en heeft die de rondere instelling wat meer.. en zo heb jij ook de controle om hem wat te laten zakken..

Veel succes en het komt vast allemaal goed Haha!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 13:48

cp112 schreef:
Nee dat doet meneer zelf, wat je mij met m;n handen ziet frummelen is een poging om hem iets recht te zetten Vork

Op de foto zie ik dat je je handen alleen naar binnen plaats, er veranderd niks qua druk op de teugels. Probeer nog niet gelijk te wijken. Ga op een lange zijde gewoon stelling naar binnen aannemen, als dat wat beter gaat, proberen te wijken.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 13:57

dan heb ik geen idee wat ik daar aan het doen was Vork

trouwens, ik zag in je profiel een paard staan dat mij bekend voorkomt, Rivaldi... weet niet meer precies van waar maar zijn koppie komt me bekend voor (Ik kom uit hasselt dus kan het zijn dat ik hem ergens gezien heb in de buurt op stal ofzo? of op wedstrijd?)

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:00

Heey Chantal,

Leuke foto's!
Je paardje is echt flink veranderd. Hij is wel mooi geworden.
En het rijden ziet er ook goed uit hoor.

Woon je nog steeds bij Marloes en Annelies in Erica?

Groetjes Herma

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 17:10

heeey Herma! long time no see
hoe is het met jou?
Ja girocco is echt veranderd, de franse rust heeft hem goed gedaan maar hij is nu weer druk aan het werk (op het moment even niet want hij heeft een wondontsteking en is kreupel... Scheve mond)

Hoe is het met jou paardjes dan? Total heb je niet meer toch?

ik woon nog steeds in Erica ja Ja

groetjes Doei!

manon2203

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 20:02

Hij mag iets lager ingesteld worden maar dat komt vanzelf veel succes en plezier met dit leuk paard!