Je rijdt hem erg netjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, zal het doorgeven aan zijn eigenaresse
!!
. Dus had mijn polo aangehouden en er niet meer bij stilgestaan eigenlijk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nu ook niet helemaal vind kloppen zo, maarja ach maakt het uit
. Fysiomeid schreef:Ja klopt zeker, ik moet nog veel meer rechterop gaan zitten, schouders naar achteren inderdaad! En in de galop meer naar achteren en in de draf meer voorin mijn zadel!! Alleen dat laatste vind ik nog zo lastig, ik weet ook niet zeker of dat nu echt alleen een fout van mij is of dat mijn zadel misschien niet helemaal goed is voor mij, ik zal het nog eens gaan uitzoeken want het is wel jammer!

WinBinChes schreef:Jammer dat iedereen een zadel met diepere zit adviseert, daar los je niks mee op. Je wordt alleen anders gedwongen om te zitten.
Als je het echt goed wil doen kan je beter een zitles nemen. Die mensen kunnen ook wel zien of het bij het zadel of je rug weg komt. Want als je al problemen met je rug hebt, moet juist geen dwingende zadel nemen.
), dus lijken mij een paar zitlessen voor dit kleine puntje (wat wel het hele beeld verandert spijtig genoeg) een beter idee.
)

!!
(nr had 204). Afgelopen weekend ging minder, hoop slordigheidsfoutjes doordat de ac-lijn heel zwaar was, en ook weer net iets te diep. Deze jury strafte dat erger af en schreef 28 x op mijn protocollen "te diep" en onderaan stond dat dit me mijn punten had gekost. Maargoed weer een ervaring rijker en ik heb in ieder geval genoeg huiswerk te verbeteren
!!!
!! Ik zal zeker van hem genieten
!
!
.
. Nu is het alweer een stukje verbeterd hoor, maar ik mis gewoon zelf ook nog een stukje kracht. Waarschijnlijk ga ik dat dan hierdoor compenseren, en zeker als ik pijn in mijn rug heb natuurlijk. Gelukkig heb ik van de week weer les, dus zal meteen vragen om extra zitles
!!! Bedankt weer voor alle tips, ga ze zeker meenemen! 
WinBinChes schreef:Jammer dat iedereen een zadel met diepere zit adviseert, daar los je niks mee op. Je wordt alleen anders gedwongen om te zitten.
Als je het echt goed wil doen kan je beter een zitles nemen. Die mensen kunnen ook wel zien of het bij het zadel of je rug weg komt. Want als je al problemen met je rug hebt, moet juist geen dwingende zadel nemen.

VValar schreef:Wat een leuk dier. Vooral op de eerste foto toont hij erg mooi. Jullie gaan al hard zeg! Ziet er goed uit. Zou proberen in de appuyementen wat meer buiging en vooral meer stelling proberen te rijden. Beeld mag allemaal nog iets opgerichter, maar dat zal allemaal wel goed komen!
kim1207 schreef:mooie foto's hoor, en een prachtig paard heb je onder je kont. Maar misschien een stomme vraag.. zit je niet al erg snel in het z met zo'n jong dier?????