sporen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

prii_boy

Re: sporen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 14:14

nee hij reageert dan nergen meer op dus ook niet op stem ik kan aansproen wat ik wil maar hij reageert gewoon niet meer ook kan ik roepen en schreeuwen wat ik wil maar eht heeft geen zin

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 14:16

o ja, de meeste, met name jonge paarden kennen stap draf galop halt en voorwaarts wel..
(of in andere geluidjes of woorden.. komt niet zo precies..)
kan je t niet filmen? wat ie doet

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 14:18

ik zal morgen wel even een filmpje maqken want ik kom er nu net vandaan en hij deed het gewoon weer dus heb er maar weer een zweep bij gepakt maar dat is bij hem ook niet het beste omdat hij dan onzettent onder me weg loopt en konstant er vandoor schiet

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:02

Ik denk toch echt dat je op zoek moet naar een andere instructrice. Waarschijnlijk ga je veel te snel met je paard en sla je hele stukken over in de africhting, waardoor je paard gaat afhaken. Terug naar af en opnieuw beginnen met longeren en dan lekker over de rug laten lopen.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 17:21

we gaan niet te snel want we zijn nu nog steeds bezig met de basis en al die dingen

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 19:26

Ik zou hem lekker twee maanden op het land zetten, 3,5 jaar net twee maanden onder het zadel. Mischien is het allemaal te snel gegaan en heb je te veel van hem gevraagd. Een paard gaat niet zomaar in verzet, dan vertelt hij je iets Knipoog