Ziet er netjes uit
Je hebt idd en nette zit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het ziet er vast beter uit dan ik denk
blokje schreef:Ik hoop voor jou dat je niet meer groeit :p dan kan je heel je leven op zo'n pracht diertje rijden!
Ziet er super uit
Dat hoop ik ook!Dunckylover schreef:Waaaauwww.. wat een schattige pony
Ziet er netjes uit![]()
Je hebt idd en nette zit

Musetta schreef:Ziet er idd goed uit![]()
Ik voel me beter nu als ik denk aan mijn 155cm, rijdend op een 138cm grote ponyHet ziet er vast beter uit dan ik denk
AH_scim schreef:Leuke pony.
Ziet er goed uit.
Laag beginnen.. Mijn ponys komen niet hoger als dat
Hij heeft 1 m gesprongen, niet bij mij dan 
Springen vind hij echt geweldig! ElineThera schreef:Ziet er leuk uit!
Jullie passen goed bij elkaar en springen ziet er ook goed uit.
Johny Boy is best mooi getekend, hij lijkt wel een beetje op Esra (zie profiel) vind ik, kwa kleuren van het wit en zwart.
Knap ook, dat je L1 en L-Springen met hem bent geweest, waarom ben je er meegestopt, vanwege je lengte?
Nog heel veel plezier van met hem! Maar dat lukt vast wel..
xliefs.
!Joceline schreef:Wat een leukerd! Je kan wel zien dat jullie er allebei er veel lol in hebben en je hindert het beestje niet. Dat van de trailer is wel heel jammer, lekker veel oefenen en elk stapje is een beloning waard met veel geduld lukt het je zeker! Veel plezier samen
!
Rebel_Jits schreef:Is hij nou 1? Denk dat dat 10 of 11 ofzo moet zijn, niet?
Ziet er leuk uit! Je past nog wel op hem, maar je moet niet veel groter/breder worden.
Maaikeee schreef:Ziet er leuk uit hoor, jullie hebben der allebei plezier in!
Ga zo door!

janouke schreef:eerlijk gezegd vindt ik je veel te groot voor zo'n pony
Gipsylover schreef:janouke schreef:eerlijk gezegd vindt ik je veel te groot voor zo'n pony
Sorry maar ik ben het hier niet mee eens! Ze hinderd hem niet, net zoals meerderen al zeiden.
Verder kan zij dat ook heel goed bepalen, en ze zou het toch ook wel merken als ze hem echt hinderd?
Verder hele leuke pony, jullie zijn 'n leuke combi!
Wat jij zegt is indd waar. Ik hinder hem(gelukkig) niet 

nadina schreef:Wat een leuke foto'! Je ziet dat jullie er schik in hebben! Je past er nog goed op hoor, en je pony ziet er happy uit!

So0p_ schreef:Ziet er leuk uit hoor!
Leuke combinatie zijn jullie
Alleen jammer dat je wat groter wordt, pas op met het springen als het hoger wordt. Je zou met je voeten de balken misschien kunnen 'meenemen' later

Shirley__ schreef:mssn je beugels gaatje korter? dan hoef je ook niet bang te wezen dat je een balk meejat

BenteBoris schreef:wat een leuke pony en wat een bos manen heeft hij!![]()
je hebt een hele mooie houding en veel plezier nog samen!
Miss_Montana schreef:Zijn er werkelijk waar mensen die de TS te groot vinden? Denk dat die echt aan een bril moeten
Wat een ontzettend leuke combinatie! Ik zou graag meer foto's willen zien van jullie, het ziet er onwijs leuk uit! Lekker ontspannen en je ziet dat jullie allebei plezier hebben. Dus nog lekker doorrijden zolang het kan! Is alleen maar goed voor die pony's!
Er zijn werkerlijk mensen die me te groot vinden, ja!VivaLaVida schreef:wat een gave pony is het toch![]()
was de bak bij jullie niet stoffig?? bij mij wel!