Vjestagirl schreef:we lopen je paard niet af te zeiken. JIj plaatst foto's wij leveren commentaar op wat we zien. En dat is in dit geval dat je paard wat schaal is. Een ander krijg te horen dat z'n paard een onderhals heeft, slecht door de vacht heen is, te dik is, geen kont heeft, scheef op zijn voeten staat, flaporen heeft, alleen maar met zijn staart loopt te zwiepen enz enz enz.
Als je geen commentaar kunt hebben, dan moet je geen foto's plaatsen...
Misschien moet je andermans paarden maar accepteren hoe die is? Misschien is dit wel zo'n hele luxe fries. Ken ik er wel meer van, en ruinen/hengsten sloven zich ook nog meer uit, dus als ze een keer los in de bak ofzo staan hebben zij ook veel meer de neiging om te lopen showen. Dus daar zullen ze dan ook wel van afvallen. En zoals ik heb begrepen is dit ook zo'n shower, vooral als ik zie hóe die gallopeert. Ja, haar tenen zijn wat naar binnen, maar zie je bewijs dat de spoortjes in het lichaam van het paard zitten. Ik heb véél erger gezien. Dus eigenlijk vind ik dat maar kletskoek!!
SuperLiesje schreef:Erg mooie fries!! Ik vind de gallopfoto's er niet zo vriendelijk uitzien... hij loopt er niet echt lekker ontspannen bij, en het lijkt alsof jij van voren erg streng bent met je handen.. vind het geen fijn beeld
Wat wil je ook als veel kindertjes erop rijden? Het is een MANEGEpaard, geen dressuurtopper waar er maar 1 op hem rijd. Het is echt moeilijk om een manegepaard 'ontspannen' te krijgen, neem dat maar van mij aan.
suleilitha schreef:rijstijl, flut, en paard is erg schraal. Het ziet eruit of het beest gewoon met de kop de lucht in wordt getrokken.
Dit is dus een 'sneu' berichtje. Heb je niks beters te zeggen? Achja, sommige mensen weten gewoon niet beter
Shanice, ik vind het wél een mooi paard!
, ik vind dat als je op een fries rijd, ook echt leuk moet kunnen rijden, en dat deed je heb ik begrepen?
Tips enzo zijn al gegeven, heel veel geluk & succes samen!