En die laat mijn pony gewoon lopen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miek140

Re: En die laat mijn pony gewoon lopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 22:29

maar als jij je pony erin hebt staan moet jíj zorgen dattie dicht kan Tong uitsteken

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 22:32

miek140 schreef:
maar als jij je pony erin hebt staan moet jíj zorgen dattie dicht kan Tong uitsteken

Pardon?
Ik denk dat je het verhaal niet helemaal begrijpt.
Het land is in 2 stukken verdeeld(kan ik het even beter uitleggen)
Het ene stuk is van Margriet(willekeurige naam) en het andere stuk van mij. Daartussen in staat een hek. Om de landen te scheiden. We hebben allebei een eigen uitgang. Mijn pony is door het scheidingshek naar hun land gegaan (ja ik weet het is niet leuk goed blablabla maar dat is gebeurd) Hun zetten "perongelijk" het hek open. Mijn pony ontsnapt (via hun weiland) . Margriet probeert hem te pakken maar het lukt niet. Dus is Margriet gewoon naar huis gegaan en heeft mijn pony de hele nacht buiten gestaan.

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 07:23

Tiffany schreef:
miek140 schreef:

Pardon?
Ik denk dat je het verhaal niet helemaal begrijpt.
Het land is in 2 stukken verdeeld(kan ik het even beter uitleggen)
Het ene stuk is van Margriet(willekeurige naam) en het andere stuk van mij. Daartussen in staat een hek. Om de landen te scheiden. We hebben allebei een eigen uitgang. Mijn pony is door het scheidingshek naar hun land gegaan (ja ik weet het is niet leuk goed blablabla maar dat is gebeurd) Hun zetten "perongelijk" het hek open. Mijn pony ontsnapt (via hun weiland) . Margriet probeert hem te pakken maar het lukt niet. Dus is Margriet gewoon naar huis gegaan en heeft mijn pony de hele nacht buiten gestaan.

Heeft ze je ook niet gebeld?

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 07:28

Is lezen zo moeilijk mensen Tong uitsteken Nee ze heeft niet gebeld dat is al veel vaker gezegd! nou ik vind het mooi rot als dat mijn buren waren!

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 07:30

Ik hou niet van lezen, sorry, maar was erg benieuwd naar het verhaal!
Laatst bijgewerkt door DolceGabbana op 06-05-08 07:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 07:37

SanneKyla schreef:
Ik heb geen zin om een topic met onzin te gaan lezen, heb niet alle tijd hoor en al helemaal niet om twee pagina's door te gaan lezen

Maar je hebt wel tijd om zo'n reactie te plaatsen? Beetje vreemd...

Kom op, Ts is erg boos en geschrokken, niet iedereen kan dan goed uit de woorden komen en wat later staat het verhaal netjes uitgelegd. Ts, om dit voortaan te voorkomen je verhaal nog een keertje nalezen voor je het plaatst, dan kan je het hier en daar wat verduidelijken.

Ts, hele vervelende situatie... Inderdaad niet goed dat je pony door het hek is gegaan, en als het al langere tijd niet goed is, had je er ook wat aan kunnen doen (of is het hun hek?). Maar dat praat niet goed dat de buurvrouw helemaal niks gedaan heeft, ze had op zijn minst jou even in kunnen lichten, want de pony had ook zo de snelweg op kunnen stampen en dan zijn de gevolgen niet te overzien...
Jah, wat moet je ermee? Zoals al eerder gezegd, je kan ervoor kiezen haar nooit meer aan te kijken, maar daar wordt de relatie niet beter op. Laat het even rusten en als je je beter voelt misschien even praten, niet over het probleem zelf, dat is nu eenmaal gebeurd, maar over een oplossing. Wat kunnen jullie er aan doen om te zorgen dat de pony niet meer ontsnapt?
En bespreek, wanneer de buren hiertoe bereid zijn, een plan van aanpak af mocht de pony nog een keer ontsnappen. Ze hoeven er niet achteraan natuurlijk, maar ze kunnen je op zijn minst even een belletje geven.

Heeft de pony er niks aan overgehouden?

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 07:39

Kieffer schreef:
SanneKyla schreef:
Ik heb geen zin om een topic met onzin te gaan lezen, heb niet alle tijd hoor en al helemaal niet om twee pagina's door te gaan lezen

Maar je hebt wel tijd om zo'n reactie te plaatsen? Beetje vreemd...

Kom op, Ts is erg boos en geschrokken, niet iedereen kan dan goed uit de woorden komen en wat later staat het verhaal netjes uitgelegd. Ts, om dit voortaan te voorkomen je verhaal nog een keertje nalezen voor je het plaatst, dan kan je het hier en daar wat verduidelijken.

Ts, hele vervelende situatie... Inderdaad niet goed dat je pony door het hek is gegaan, en als het al langere tijd niet goed is, had je er ook wat aan kunnen doen (of is het hun hek?). Maar dat praat niet goed dat de buurvrouw helemaal niks gedaan heeft, ze had op zijn minst jou even in kunnen lichten, want de pony had ook zo de snelweg op kunnen stampen en dan zijn de gevolgen niet te overzien...
Jah, wat moet je ermee? Zoals al eerder gezegd, je kan ervoor kiezen haar nooit meer aan te kijken, maar daar wordt de relatie niet beter op. Laat het even rusten en als je je beter voelt misschien even praten, niet over het probleem zelf, dat is nu eenmaal gebeurd, maar over een oplossing. Wat kunnen jullie er aan doen om te zorgen dat de pony niet meer ontsnapt?
En bespreek, wanneer de buren hiertoe bereid zijn, een plan van aanpak af mocht de pony nog een keer ontsnappen. Ze hoeven er niet achteraan natuurlijk, maar ze kunnen je op zijn minst even een belletje geven.

Heeft de pony er niks aan overgehouden?

Sorry, ik was erg benieuwd naar het topic wat achter dew titel en die laat mijn pony gewoon lopen schuilde!
Vond het namelijk een vreemd verhaal,
Ik tem wel even, dit staat hier nl. niet goed !!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 07:42

SanneKyla schreef:
Sorry, ik was erg benieuwd naar het topic wat achter dew titel en die laat mijn pony gewoon lopen schuilde!
Vond het namelijk een vreemd verhaal,
Ik tem wel even, dit staat hier nl. niet goed !!

Ik denk dat er al een stuk of 10 mensen getemt hebben aan de reacties te lezen, dus ik denk niet dat dat nodig is.

Maar als je benieuwd bent hoef je toch niet zo'n nare reactie te plaatsen? Oke, het is niet goed te begrijpen in het begin maar dat hebben meerdere mensen al gezegd. En om iemands verhaal onzin te noemen vind ik ronduit respectloos...
Maargoed, ieder zijn mening.

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 07:45

Zoo. aamgepast dan maar Ja

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 08:09

Dit topic hoort inderdaad niet op HAW Knipoog
Ik wil je eigenlijk adviseren om je openingspost wat duidelijker te maken en dan een nieuw topic te openen op bijv. VVVD of (J)PP.