ik wiebel zowieso niet op deze pony,
die springt dan direct weg (erg gevoelig)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sleepingrose schreef:heey goooooootje
leuke foto's
mijn tips:
-probeer de knik in je ellebogen er meer in te houden
-plaats je kuiten meer naar achteren
-probeer je handen meer te dragen
XX

_Margot_ schreef:Heeeuj mede-bokkers!
Ik heb vandaag weer geredenIk ben tevreden, ook met de foto's. Tips en commentaar is goed, mits onderbouwd. Ik weet dat ik ietwat groot ben, daar hoef je ook niet meer over te beginnen
Eerst zijn er wat ITP waardige foto's, maar ik plaats ze hier bij, veel succes met het bekijken en graag tips! Ik rijdt gewoon met haar, niet echt dressuurmatig, ik ben niet zo'n dressuur-miep, meer springen, dus hoog niveau is het niet
de neusriem is kapot, nu nog geen vervangende gevonden, hoeft niet aangeboden te worden, ik ben zelf opzoek, maar vind het meer de zaak van de eigenaar
hier de foto's:
Nee, ik wil niet

_Margot_ schreef:naja, 1 van de 3
dit is de kleinste, men zusje durft alleen op de grootste (rij ik normaal op) en die andere heeft geen hoofdstel, dus daar zijn we de grootste voor nodig, en met halster rijden, ttsjaa, daar denk ik over na.

Maar voor het 'mooie' vind ik je toch iets te lang. Het kan nog net. Verder steek je je benen een beetje af naar voren. Wel een leuke pony trouwens!