Die foto's komen later wel, dus hou t in de gaten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cellina schreef:@Latruda: Na één fout, geef mensen een tweede kans. En je weet niet of ze expres die fout maakte. Misschien is deze manier wel effectiefer op mijn paard.
Cellina schreef:@Furia:Het is moeilijk om haar te verlengen, ze gebruikt elk stukje ruimte als reden om weg te schieten.
Cellina schreef:@Dorage: Ik had de fotos voor wat anders bewerkt, en dacht "Ik zet ze ook even op bokt". Maar het wordt niet echt in dank afgenomen;)
Maar bedankt voor je reactie:)

en het rijden ziet er ook netjes uit er valt altijd wel ergens wel wat aan op te merken natuurlijk maar dat mag je instrectrice lekker doen
Ik heb ook een anda x fries maar die heeft wat meer van de anda
Ik ben gek op Andalusërs.
Je hoort haar namelijk terug te nemen op je zit (langzamer lichtrijden, werkt écht!), niet om haar terug te trekken. Eigenlijk is de reactie van bijna iedereen op een snel paard om terug te 'trekken' (teugelhulp), maar het is juist belangrijk om het helemaal op je zit te kunnen zitten.
ben trots op jullie, jullie zijn al een stuk gegroeid van toen ik jullie voor het eerst zag! We moeten ook een keertje samen foto's gaan maken!