OoappeloO schreef:Ziet er Super uit Amber! Echt, hoe Fjordy met zo'n hoogte (zelfs ruimte zat over) springt en jij hem begeleid.
En ach die voeten en je benen... Dat is een heel lastig puntje om vanaf te komen, zolang je hem er niets mee doen, rustig aan verder werken en je er niet druk om maken

Ik vergeet het zo vaak gewoon weer,.. Die spanning en dan let ik weer op mijn handen dat ik die mee geef en dan vergeet ik mijn benen weer

viefdepief schreef:Leuke foto's! Doet je stoere pony toch maar even
Jammer dat ie onthoofd is op de laatste foto. Ga zo door!
Ja echt jammer !
Net teveel bosjes !
xMnOn schreef:Amber!
Jullie zijn echt zo een leuke combi! En het springen gaat ook gewoon steeds beter, commentaar geef je zelf al. Ga je nog mee doen met de cross bij de ripse ruiters dit jaar?
Hij (en ik ook natuurlijk haha) zijn echt voorruit gegaan

Ik ben bij Outdoor te vinden met hem

Bellie2 schreef:wauw ziet er weer geweldig uit!!
het is ook zo mooi dat ie er zo ruim overheen spring:P
en op de laatste foto zie je ribbeltjes in zn kont van zn spieren! haha
Fjordy is ook alweer 11

Lotte1990 schreef:Zo dat gaat lekker de hoogte in! Ziet er super uit! Alleen die krul die jij in je benen legt vind ik echt bewonderenswaardig
Haha raar he ! Beetje onnatuurlijk soms, ik ben gewoon te lenig helaas

L_ola schreef:Die hindernissen zijn flink aan de maat!
Heb veel respect voor jou, en vind dat je volgende keer zeker een puntje verdient.
Fjordy ziet er weer eens super uit. Af en toe wel op je benen letten dat ze niet té ver naar achteren gaan liggen.
Ik vond zo ook aardig dik ! Heb wel is anders gezien haha.
Maar fijn dat het zo gewaardeert word, volgende keer beter toch

Idd mijn benen zijn een punt om op te letten, zolang het zo is doe ik nooit sporen om