Ziet er heel erg leuk uit, Pippi is ook echt te schattig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IvoIce schreef:Wat leuuuk! Ziet er echt gaaf uit!
Alleen die tenen ja, daar kan je wel een paar jassen aan kwijt
Ga zo door, gaaf!
die ga ik tegen Sanne zeggen, misschien dat ze het dan eens afleert
Ze heeft het alleen met springen, komt omdat ze vlak voor de afzet been geeft zodat Pippi weet wanneer ze moet springen. Alleen doet ze dat een beetje over enthousiast

(aangezien ze na 2 wedstrijden alweer bijna op de helft zijn
)
)
. 
) 

Wat een popjes
.Jetske_ schreef:leuke combinatie! ze zit er netjes op en de pony heeft er duidlijk plezier in.
Ik heb jullie trouwens nog gezien in Nieuwe Wetering vorige week (of was dat een andere bonte shet, met een dekje met pippi er op en een andere Sanne?)
jaaa dat was vast een ander
hahaha, nee klopt, daar hadden ze wedstrijdkohtje schreef:Wat maakt iedereen zich druk over die sporen, je ziet ze amper en ze heeft daar les dus zal er best op gelet worden.
Wie geeft er tegenwoordig les bij Kaptein(zo heet de club niet meer he ?)
) en dit zijn de ponyruiters. Sanne heeft spring en dressuurles van Leontien (weet even dr achternaam niet), maar bij de paarden zijn er ook nog andere instructeurs dacht ik. Maar dat weet ik verder niet
suus_Mette schreef:Dit gaat even helemaal niet over dit topic (beetje wel maar iig sorry als het een beetje off-topic is) Gister of eergister stond ze ook op bokt als elfenmeisje, in het bos! met dat kroontje op! ze lijkt er héél erg op! Was zij dat nou? Verder ziet het er goed uit: echt lol met je knol

xxxdonja schreef:Hoe groot is Sanne en hoe groot is Pippi? Ben er wel benieuwd na.