Verder, probeer toch je voeten naar binnen te draaien. Verder zit je er goed op en je hand houding is ook goed!
Veel plezier nog deze zomer met hem! je krijgt hem vast nog wel in de M!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zeabiscuit schreef:Wat een gave shet. Ik begrijp dat er normaal gesproken iemand op rijdt die wat kleiner is? Gaaf beestje.
JeroenK schreef:Zeabiscuit schreef:Wat een gave shet. Ik begrijp dat er normaal gesproken iemand op rijdt die wat kleiner is? Gaaf beestje.
Dat denk ik wel ja![]()
Shet loopt goed, lijkt me een fijn gezicht met een ander kleiner ruitertje erop.
ukkiepuk schreef:Nee ik rijd hem normaal gesproken en breng hem ook uit tussen de paarden. Soms heb ik er een kleine ruiter op De bedoeling is om aan het eind van dit jaar een passende ruiter te zoeken waar het mee klikt, zodat hij tussen de pony's gestart kan worden
JeroenK schreef:Zeabiscuit schreef:Wat een gave shet. Ik begrijp dat er normaal gesproken iemand op rijdt die wat kleiner is? Gaaf beestje.
Dat denk ik wel ja![]()
Shet loopt goed, lijkt me een fijn gezicht met een ander kleiner ruitertje erop.
ukkiepuk schreef:Nee ik rijd hem normaal gesproken en breng hem ook uit tussen de paarden. Soms heb ik er een kleine ruiter op De bedoeling is om aan het eind van dit jaar een passende ruiter te zoeken waar het mee klikt, zodat hij tussen de pony's gestart kan worden
xDramaQueen schreef:ze is niet groot, ze oogt alleen zo omdat volwassenen een langer bovenlichaam hebben, haar benen hinderen zorro zeker niet, als iemand op een groot paard eronder uit steekt hoor je er niemand over.
echt zo onwijs gaaf dat je M mag starten
dikke pluim!
edit: spelfout