Jong paard onder het zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mkvdiest

Re: Jong paard onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 21:17

merci moravita Lachen en dat is idd ook de goede uitleg waarom we het anders aanpakken dan anderen...
de foto's zijn trouwens tijdelijk helaas ff niet zichtbaar, maar k had iets té veel geupload op mn site en dat vond de web hoster (ofzo) niet erg fijn, dus alles is nu ff helaas dicht Boos! hoop snel weer online te zijn!!

mkvdiest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 21:31

alle foto's doen het weer... de eerder doorgegeven filmpjes zijn nu te bekijken onder www.mkvdiest.nl en dan downloads

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 23:47

ziet er nog wat gespannen uit maar het begint ergens op te lijken! Jullie manier van beginnen met een jong beestje staat me wel aan! TOP! Pas alleen wel op met het halstertouw dat als ze wegspringt dat ze er dan niet inspringt, hij hangt nu best wel laag Knipoog

mkvdiest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 22:45

Lachen ze loopt inmiddels al weer los
maar wordt goed op gelet hoor, ton is nogal profi Haha!

_meissie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 06:44

Ik dacht de eerste keer dat ik de foto's zag: hè heeft ze nou de teugels al zo 'strak'? Maar gelukkig heb je een halstertouw aan het halster vast, vind ik persoonlijk een erg goed punt voor een paard wat ingereden wordt OK dan! toppie! Ziet er verder netjes uit, succes!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 08:32

Haha, is dat even leuk om jou met Traviata en Ton aan het werk te zien. Haha!
Ik ben daar stagiaire, zoals je misschien wel weet. Moet echt zeggen dat het een heel braaf paard is en dat je het goed aanpakt. Sowieso kan dit bedrijf je hele goede begeleiding bieden. Lachen

IngridP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 08:36

Jullie worden vast een heel leuk stel samen. Het ziet er al goed uit hoor. Ga zo door!!

mkvdiest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 21:35

ja halster met halstertouwen werkt super... je kan toch druk geven en dat voeld ze dan op haar neus. en je kan zo al prima sturen Lachen en nu gaan we haar langzaam leren op gewichtverplaatsing te reageren Lachen en dan daarna gaan de teugels er denk ik aan Lachen