Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wendy_x schreef:ik vraag me af: rijd je niet liever op een groter paard?
het lijkt me gigantisch eriterend dat je elke keer je benen op moet trekken om je shetje aan te sporen...en dit lijkt me ook niet bevordelijk voor de houding?
ik vindt het een erg leuk beestje maar vindt jou te groot... lijkt me echt leuk om hem een keer aan het werk te zien met een iets meer ervaren jonge en kleinere ruiter
Is een topic van februari, volgende week gaan we weer! Dus dan nieuwe foto's van Zorro met Sanne
Ik gebruik de bovenkant van mijn kuit om druk te geven, dus ik trek mijn hak niet op. De enige keer dat ik mijn spoortje gebruik, hoef ik mijn hak ook niet op te trekken. Op mijn protocol krijg ik juist complimenten over mijn houding (die tijdens de proeven een stuk beter is dan dat deze foto's laten zien
) dus ik denk niet dat het in mijn nadeel is om op een shetlandpony te rijden. Sterker nog, ik heb op Zorro leren rijden, daarvoor wist ik niet eens wat nageeflijkheid was
Onderaan mijn profiel staan foto's van mij op iets grotere paarden en zoals Eliine al zei volgende week weer foto's van Sanne op Zorro
.

Ziet er goed uit! echt leuk zo'n dressuurshet

Maar als ik Zorro niet zo goed had doorgereden en aan de hulpen had staan, had sanne dit er allemaal niet uitgereden

ukkiepuk schreef:Tuurlijk, voor het plaatje is het een stuk mooierMaar als ik Zorro niet zo goed had doorgereden en aan de hulpen had staan, had sanne dit er allemaal niet uitgereden
Claudienee schreef:Wauw, super!
Heb je ook niet een paar jaar geleden in de penny of in de galop gestaan met zorro, Miljoesjka?
Ziet er allemaal erg leuk uit, en die laatste foto is echt briljant
ukkiepuk schreef:Claudienee schreef:Wauw, super!
Heb je ook niet een paar jaar geleden in de penny of in de galop gestaan met zorro, Miljoesjka?
Ziet er allemaal erg leuk uit, en die laatste foto is echt briljant
We hebben een aantal jaar geleden idd in de Glop gestaan

Heerlijk om te zien

! Susy_Q schreef:te groot, ok misschien iets.. maar te zwaar.. zeker niet hoor!!! weet uit ervaring hoe sterk een shet is en als hij je echt te zwaar vind dan staakt hij wel met oefeningen.. Heb je profiel ook bekeken omdat ik nieuwsgierig was geworden maar ikvind het super wat je doet.. Steek ze maar lekker de gek aan al die kleine mensjes op grote paarden..Andersom kan het dus ook!! Succes straks in de M!!
Dennis schreef:L_ola: Denk jij dat Miljoeska niets over zich heen gekregen heeft? Volgens mij heeft ze er kei hard voor gewerkt en verdient ze het respect gewoon. Ik zie dit liever dan een 12 jarige die een ongetrainde shet van het land plukt om daar een rondje op te gaan hobbelen.