Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wendy_x schreef:ik vraag me af: rijd je niet liever op een groter paard?
het lijkt me gigantisch eriterend dat je elke keer je benen op moet trekken om je shetje aan te sporen...en dit lijkt me ook niet bevordelijk voor de houding?
ik vindt het een erg leuk beestje maar vindt jou te groot... lijkt me echt leuk om hem een keer aan het werk te zien met een iets meer ervaren jonge en kleinere ruiter
ukkiepuk schreef:Tuurlijk, voor het plaatje is het een stuk mooierMaar als ik Zorro niet zo goed had doorgereden en aan de hulpen had staan, had sanne dit er allemaal niet uitgereden
Claudienee schreef:Wauw, super!
Heb je ook niet een paar jaar geleden in de penny of in de galop gestaan met zorro, Miljoesjka?
Ziet er allemaal erg leuk uit, en die laatste foto is echt briljant
ukkiepuk schreef:Claudienee schreef:Wauw, super!
Heb je ook niet een paar jaar geleden in de penny of in de galop gestaan met zorro, Miljoesjka?
Ziet er allemaal erg leuk uit, en die laatste foto is echt briljant
We hebben een aantal jaar geleden idd in de Glop gestaan
Susy_Q schreef:te groot, ok misschien iets.. maar te zwaar.. zeker niet hoor!!! weet uit ervaring hoe sterk een shet is en als hij je echt te zwaar vind dan staakt hij wel met oefeningen.. Heb je profiel ook bekeken omdat ik nieuwsgierig was geworden maar ikvind het super wat je doet.. Steek ze maar lekker de gek aan al die kleine mensjes op grote paarden..Andersom kan het dus ook!! Succes straks in de M!!
Dennis schreef:L_ola: Denk jij dat Miljoeska niets over zich heen gekregen heeft? Volgens mij heeft ze er kei hard voor gewerkt en verdient ze het respect gewoon. Ik zie dit liever dan een 12 jarige die een ongetrainde shet van het land plukt om daar een rondje op te gaan hobbelen.