Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__Charlotte schreef:x_Jeanine_x schreef:@ xxxdonja= die vraag had ik ook!![]()
Verder ben ik het er mee eens dat je je sporen af moet doen!
En het lijkt... weet het niet zeker... ivm kwaliteit foto's dat je bandages verkeerd lijken te zitten!
Wat is dit voor rijtechnisch commentaar?
En waar is de ondersteuning van je mening? Waarom moet ze haar sporen afdoen van haar?
Verwacht je nou, omdat ze jong is, dat als jij zegt : "Doe je sporen uit" dat zij dat doet?
N_fotografie schreef:Ik heb je al een aantal keren op topics zien reageren, maar vind dat je soms wel erg uit je slof kan schieten? Heeft de TS wel iets aan het commentaar wat jij nu geeft? Ik zou dit gewoon via PB verder bespreken.
Daphne__ schreef:ik zie dat je nog jong bent.. vind sommige reactie's wel erg hard!
houd er eens rekening mee, dat ze jong is!
ik denk dat als je een goed zadel hebt gekocht, jij en je paardje veel plezier gaan hebben
oja je hoofdstel zit volgens mij wel goedheb mexicaanse nooit anders gezien, en heb er zelf ook 1 gehad
probeer haar eens te rijden zonder sporen
gaat helemaal goed komen met jullie 2
xxxdonja schreef:Maar hoelang rij je nu al?

Daphne__ schreef:ik zie dat je nog jong bent.. vind sommige reactie's wel erg hard!
houd er eens rekening mee, dat ze jong is!

Sok schreef:Ik ken de Ponyhof wel! Grappig zeg! Rijd je dan altijd op deze pony of op een pony van de Ponyhof? Welke dan?
Dit is ook een leuke pony joh! Misschien moet je je lesgever eens vragen of ze op je armen wil letten, dat je daar goed een knik in houd!
Zoals ook al eerder werd gezegd, probeer lekker ontspannen te gaan zitten, je zit nu een beetje gespannen.
Ik ben benieuwd naar je volgende foto's!
Oja, je hoofdstel zit wel goed zo hoor. Zo hoort zo'n mexicaanse neusriem te zitten.
linneketeut schreef:Is dit wel je eigen pony?
aniquelove schreef:linneketeut schreef:Is dit wel je eigen pony?
ja dit wel