Rimrock @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EstherMe

Re: Rimrock @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 16:20

Bedankt voor alle reacties! Ik was de hele dag aan het werk zonder computer Knipoog

Over het naar voren zitten: dat doe ik denk ik uit mezelf, het zadel zit prima naar mijn idee! Ik moet er zelf even op letten...
Ik doe nog geen balkjes lopen, die hebben we nog niet op stal. Maar zodra we deze hebben (waarschijnlijk de zomer) wil ik daar mee beginnen om zijn achterhand wat sterker te maken. Die is nog wat slapjes, dat merk ik vooral in de galop.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 09:10

Gisteren was toevallig de zadelservice op stal. Heb even naar het zadel laten kijken en het lag goed. Alleen wat ruimte bij de schoft, waardoor het iets naar voren kantelde. Even opletten of het niet op de schoft gaat drukken, anders op laten vullen. Dus verder ligt het goed Lachen

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 10:55

Dus tóc een beetje naar voren Lachen Lekker op laten vullen dan zit jij waarschijnlijk ook direct weer beter Haha!

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 11:12

Precies, laat ik in de zomer doen! Als hij even vakantie heeft *LOL*

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 11:17

haha jeej hij blij Haha! lekker vakantie Lachen oftewel, jij gaat op vakantie Knipoog

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 11:20

Ik heb even in het andere topic gereageerd anders gaan we zo offtopic hier!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 13:22

Had dit topic nog niet eens gezien totdat een medebokker ermee aan kwam zetten, haha.

Wat leuk om hem weer eens onder het zadel te zien, hij zit nog flink in z'n vachtje he? Maar hij is mooi. Zo te zien gaat het rijden ook weer een stuk beter als de vorige keer. Lachen

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-08 17:34

Ja hij komt nog niet echt door z'n vacht heen. Maar ze staan vanaf vandaag op het land, misschien helpt dat Lachen En hij verhaart nog steeds hihi. Maar het rijden gaat steeds beter! Hij wordt ook wat rechter. Ben veel aan het rechtrichten met rijden en dat begint nu zijn vruchten af te werpen Lachen