Ik heb net in je profiel gekeken en las dat je Fronarth Telynor ook traint. Ik heb ooit eens bijna een 2-jarige hengst gekocht met deze vader, is hij geimporteerd uit Engeland? Heb je daar misschien ook foto's van?
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 30-12-02 20:39
Leuke foto's van Boy!! Hij wordt steeds mooier. En kom hem als het goed is deze zomer in ieder geval weer in het echt bekijken!! En even over het veulen, is eigenlijk van mijn kennis. Maar ik doe er alles mee. Het gaat ook erg goed met haar. Overigens is mijn eigen ruin al 6,5 jaar. En wel van een Engelse hengst, maar die is weer terug naar Engeland. Voor de kar vind ik hem er helemaal gaaf uitzien. Althans voor wat ik kon zien met de rit!
Voice
Geplaatst: 30-12-02 21:04
Wow, gave hengst hoor! Ik houd hem in de gaten! (wie weet is het over een paar jaar wat voor Taliesin )
Judith
Syrianda
Geplaatst: 31-12-02 17:16
Ooh wat een geweldige hengst gewoon om bij te . Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen naar zijn afstamming? Gaan jullie hem gebruiken voor in de fokkerij? Erg mooi paard. Hebben jullie ook foto's zonder ruiter erop?
Albert
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-02 19:25
Gaan jullie hem gebruiken voor de fokkerij? Ja, althans, Jos wel, hij is niet van mij. Hij heeft al een aantal nakomelingen. Hoeveel? stuk of tien/twintig.
Afstamming:
v: vv:Nebo prince Navestock dafydd: vm:Pantanamlwg tywysoges
m: mv:Trefaes spark Newydd sparky lady: mmv:Cathedine victor mm:Newydd black beauty: mmv:Rhosfarch frenin -Cwnlle dolly: -Meiarth bl. b.
Wat een ellende zeg , die Welsh-spelling
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 31-12-02 22:31
Ok, voor de liefhebbers, de dochter van Boy van dit jaar. Deze foto is van een week geleden ongeveer. En even de stamboom van Boy, netjes in een schema!!
bloemkooltje
Geplaatst: 31-12-02 22:34
*kwijl kwijl* super mooi beest!!!!!! ziet er stoer uit: zwarte hengst met witte voetjes
Dian
Geplaatst: 31-12-02 23:39
hey leuk, boy onder het zadel!
Hij ziet er goed uit zeg, en hij heeft goede gangen!
Kzie op de achtergrond een oud verzorgveulentje van mij staan. Is nu inmiddels anderhalf.
Wel jammer dat hij er niet helemaal op staat, maar ja! (dat veulentje dan)