Rana @ Work in scapa

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bolzak23

Re: Rana @ Work in scapa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 23:42

Doe je beugels een gat korter want je staat op je tenen in de beugel. Op foto 8 gebruik je je zadel als.. glijbaan??? Nee hoor gein maar t is niet echt leuk voor je pony wat je daar doet, blijf middenin je zadel om rugklachten te voorkomen bij t peerd.

Wel een hele mooie pony en het rijden ziet er verder leuk uit. Succes ermee

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 10:18

Rana Lovers
Ze ziet er goed uit, Leandra Ja
Veel plezier op nieuwe stal, Scapa staat haar sexy Vingers aflikken

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 10:47

Bolzak23 : Ja op foto 8 schoot ze ook bijna onder me vandaan, vandaar dat ik zo raar in me zadel zit Tong uitsteken .

Josca: Dankje Lachen

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 12:06

Hey! een naam genoot!

Ik vind het er nog iets gespannen uitzien. Ik zou het paardje liever iets ronder willen zien, maar je gaf al aan dat je daar mee bezig was in de les succes!

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:03

wat een lekkerdingg Tong uitsteken , en die kleur staat hem mooi zeg!.
alleen niet verstandig dat je met niki's rijd maar jaa Eigenkeus!

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 17:15

Ziet er leuk uit! Het dekje staat ook mooi.
Probeer alleen je teugels iets korter te nemen, dan hoef je je handen ook niet zo laag en dicht bij je benen te houden. Je kunt je handen dan netjes dragen en voor je houden, terwijl je wel goed contact met de mond hebt. Dat maakt het plaatje net even mooier.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 17:39

Het ziet er goed uit! Mooi diertje Haha! Alleen soms heb je je handen wat ver uit elkaar en laag (maar dat is al genoemd) Knipoog
Fijn rijden zulk soort schoenen he?! Haha!

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 17:47

leuk paardje!! dekje staat hem ook super leuk!!

probeer wel je hakken wat minder op te trekken... Ik zou persoonlijk ook niet zo snel die schoenen aan doen, maar dat moet je zelf weten, en dat geef je zelf ook al aan;)

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 19:19

Ja dankjullie wel , Shannie : Ja klopt Knipoog zegt me intructische ook iedere keer. Maar is moeilijk om er de hele tijd op te letten als ze er niet bij is Bloos

Nee eigenlijk vind ik ze niet zo heel fijn rijden, dan ga ik teveel met me voeten bewegen Tong uitsteken . Maar voor buiten rijden vind ik het wel lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 19:35

Wow, ipv dat we allemaal faliekant tegen hulpteugels ed zijn gaan we ons nu druk maken over iemands het uiterlijk tijdens het rijden. Wat is bokt toch een heerlijk afwisselend forum Huilen van het lachen

Ik vind jullie een leuke combinatie, het setje staat erg goed (ben wel een Scapa fan). Schoenen moet ik wel toegeven, hij hoeft maar te struikelen en je voet zit door de beugel. Dus liever een paar stalschoenen Lachen Probeer je hakken wat meer naar beneden te drukken, denk dat het al een stuk helpt als je je beugels 1 of 2 gaatjes korter doet.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 13:26

Echt waar Leandra dat jij zo druft te rijden, het is toch echt geen gezicht. Een modeshow op het paard, pff. En nog mislukt ook want alle ogen gaan naar mooie Raantje, en verdient!

Nee grapje, ziet er zoals gewoonlijk weer prima uit hoor, lekker zo doorgaan!

Enne mensen kom op zeg, het moest toch niet gekker worden dat je er nog helemaal op moest gaan letten hoe je eruit ziet voor je een foto´s plaatst. Heb je wel een rijbroek aan maar met grote poepvlekken erop wordt er niets gezegt maar heb je gewoon nette kleding aan, nee dan is het echt not done.

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 13:30

rowo schreef:
Ik erger me ook errug aan je kleding; je schoenen zijn gevaarlijk, en haar los staat mega slordig en kan gevaarlijk zijn. Ook je oorbellen zie ik liever uit. Paardrijden is geen modeshow! Maar goed het is uiteraard je eigen verantwoording.
Probeer je handen niet plat te leggen, maar rechtop te houden. Verder draai je af en toe je tenen te ver naar buiten. Deze 2 dingen maken het plaatje net wat meer af. Verder vind ik je houding eigenlijk best okee!

Succes!

Beetje tegenstrijdig he,, eerst zeg je dat haar kleding etc er niet netjes uit ziet, en dan zeg je dat paardrijden geen modeshow is Gestoord

Maar ik vind het er verder netjes uit zien! Ik vind je beugels wel een beetje lang, maar dat kan aan mij liggen! Vingers aflikken
Veel plezier en succes nog op je nieuwe stal!!! Haha!