Leuk om weer een filmpje van jullie te zien Cleo!
In de galop ben je nog iets onrustig met je bovenlichaam. In de pirouettes mag je ook nog iets meer meedraaien met je bovenlichaam, nu zit je iets tegen de beweging in. Ik geloof wel dat je dat nog kunt verbeteren!

Galop mag nog iets meer op zn gat, nu lijkt hij zich wat te spannen als je doorverzamelt. Je wissels zien er inderdaad erg makkelijk uit, voor de perfectie mogen ze nog wat meer van de grond.
In draf vind ik het goed dat je nu wat meer naar voren rijdt, uiteraard mag het tempo iets lager, maar je doet het nu al veel beter dan toen hij nog teveel passageerde. In de sb zie je dat inderdaad nog wat, maar dat komt vast goed. Probeer je handen in het drafgedeelte nog iets mooier voor je te houden en wat minder te 'prutsen'.
Verder vind ik je houding echt ENORM vooruit gegaan

Wel zet ik een beetje mijn vraagtekens bij je opmerkingen dat het echt niet beter kan. Ik denk dat je op jouw leeftijd er niet vanuit moet gaan dat er niets meer te verbeteren valt aan je houding, want ik denk dat je dat wel mis hebt.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je goed bezig bent, alleen ik ben ook maar perfectionistisch en jij wilt volgens mij ver komen, vandaar alle tips