Leuk stel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nadjol schreef:je rijd hem erg goed als ijslander hoorziet er erg mooi uit en je geeft zelf al aan dat je aan je houding gaat werken en hoe oud is je paardje?

Wildgirl schreef:Ziet er weer goed uit, nu in tölt nog een klein beetje nagevelijker om het beeld mooier te maken mara je bent zeker op de goede weg!
suces verder

rakni schreef:ja, het is ook weer tijd voor een topic met plaatjes van mij. Een rakni is still alive topic. ik zal het je laten weten!
Charaz schreef:Ik vind Eva dressuur matig steeds beter lopen en ook jouw houding is al erg verbeterd!

karinFTbing schreef:Ik heb geloof ik nog niet eerder van jou foto's gezien, maar ik vind het er wel netjes uitzien!!
Je verbeterpuntjes zeg je zelf al
lonniejj schreef:Leuke foto's kimmy!
Het commentaar is al gegeven dus ga ik niet weer herhalenZiet er lekker ontspannen uit!

_Skess_ schreef:Heb er 3 jaar gewerkt maar ben niet zo te spreken over de gang van zaken daar....
ontopic:
Ziet er leuk uit Kim, het gaat steeds beter he! Commentaar over tolt is al gegeven
Ymke schreef:Je moet er een beetje opletten dat je je handen niet te breed houdt (foto 4, 6, 7), verder vind ik het er echt netjes uitzien!
Leuk stel!![]()

Kim_S schreef:Jullie zijn erg vooruit gegaan met rijden, Kimmy
En over het nageeflijk rijden in tolt, dat komt wel hoor. Je rijdt haar in ieder geval niet op spanning.
Het lijkt me niet de juiste plaats om hier een discussie te houden. Ik denk dat Kimmy het wel fijn vindt om tips te krijgen, maar hele discussies horen niet in dit topic thuis
Willen jullie hierover wat tegen Kimmy of anderen zeggen, dan kan dit via pb
Kim_S schreef:Het lijkt me niet de juiste plaats om hier een discussie te houden. Ik denk dat Kimmy het wel fijn vindt om tips te krijgen, maar hele discussies horen niet in dit topic thuis
Willen jullie hierover wat tegen Kimmy of anderen zeggen, dan kan dit via pb
dit weten we al
.
BleikjA schreef:Ziet er netjes uit kimmy!

Skotti schreef:Ziet er goed uit Kimmy! jullie gaan steeds lekker vooruit.
Probeer je handen niet vast te zetten (vast een momentopname) Maar ook je houding is veel netter en rustiger geworden! Ga zo door meisje
Bedankt Nicole! 
o0valerie0o schreef:leuke foto's kim, ziet er netjes uit.
maar niet nog veel groter worden hoor!
(of je beugels zijn te kort, dat kan natuurlijk ook)
succes en veel plezier samen
Mazzel-meid schreef:Zo, jullie gaan super zeg!!! Ziet er heel netjes uit.
Wat een leukerd is Eva toch ook he

atckeH schreef:ziet er echt heel goed uit!!! mooie foto,s !!

Nessie schreef:Wauw, het ziet er heel erg mooi uit! Rijd je ook IJslanderwedstrijden met haar?