Peter leert rijden: 1e buitenrit te paard!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:50

Mijn man was Sandor laatst aan het uitstappen, en ik dacht dat hij het zou redden om een klein drafje te proberen
Gaat hij toch aan het stuiteren.... Ik was even vergeten dat Sandor een tuiger is en erg hoog opgooid.. Dus San had zoiets van... Wat is dit op mijn rug Boos! ging aan het rennen dus mijn man nog harder aan de stuiter... en Sandor ging aan het bokken (doet ie anders nooit).
Raymond eraf, op zijn rug en Sandor liet nog even een hoefafdruk achter op zijn kuit !!
Ik ben zo stom geweest ...
Ik heb nooit aan deze gevolgen gedacht omdat mijn paardje altijd super braaf is, maar als ik eraan terugdenk krijg ik nog de kriebels ... Het is nu erg goed afgelopen ..... maar dit nooit meer... teminste niet op Sandor...Dus ik zet mijn man niet in op de veiling Tong uitsteken

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 14:11

Hhahaha....die cap is grappig.Voor de rest goed toch , als ik die foto zou zien , en als hij een normale cap op had Knipoog , zou ik helemaal niet denken dat hij pas een beginner is hoor Lachen .Hmmm... hopelijk is dit een motivatie voo de niet - rijdende boktmannen .

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-02 14:47

Miranda, kan me voorstellen dat je je man niet zo gauw meer op Sandor zet!
Ik heb ook bij Peter zoiets van: als hij op Cerise zit, dan alleen aan de hand stappen. Voor de veiligheid he.

Pas als hij fatsoenlijk op dat andere paard heeft leren draven (lichtrijden) wil ik hem ook wel 'los' met Cerise laten uitstappen enz.
Cerise is net als Sandor wat dat betreft:
"Hee hou op met dat gebonk op mijn rug! Even flink bokken hoor!" Boos!
Dus tja.. Bloos

Dat andere paard is veel gebonk wel gewend, hoewel ze het niet leuk vindt maar ach... een soort manegepaard wat dat betreft.
Ze is erg lief en gelukkig niet zo'n hypermiep als Cerise. Tong uitsteken
Op haar zou Peter eventueel in de buitenbak aan de longeerlijn rustig kunnen leren draven of zo... en wat figuren rijden om beter te leren sturen.
Hoewel hij al snel leert moet ik zeggen! *LOL*

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:47

Citaat:
Haha hij kan nog niet eens draven.

Kijk uit wat je zegt, want er zijn erbij die draaien daar hun hand niet voor om en dan ben je je paard kwijt. Ik spreek uit ervaring met mijn vriend. Hij vond paarden altijd leuk, maar niet om op te rijden. Sinds juni 2001 zit hij samen met zijn zus en haar man op rijles. Ik weet niet wie er enthousiaster is, hij of ik.

Maar aan de foto en het verhaal af te leiden begint het paardenvirus bij Peter ook toe te slaan! Leuk! Of zoals een iemand hiervoor al schreef: Go Peter Go!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:05

Die Peter! Wat gaaf zeg! Die cap staat 'm ook béééééldig! Maar iig goed dat íe 'm op heeft.

Omar is gelukkig niet zoals Sandor en Cerise, hij vind alles best. Mijn broertje en vriend hebben ook gedraafd op Omar. En zelfs mijn zusje en vader konden omar niet weerstaan met zijn lieve blik! Braaf paard. Hier het bewijs:

Mijn vriend:
Afbeelding
Mijn pa:
Afbeelding
Mijn broertje (en die had een lol!!):
Afbeelding
Afbeelding
Mijn zusje:
Afbeelding