Giorno@Work in setje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cellina

Re: Giorno@Work in setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 21:57

Afentoe val je naar voren. En je handen mogen wat meer naast elkaar en iets omhoog. Probeer ook voor je te kijken Clown

Shana_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 18:41

Siegje schreef:
Leuk pardje, maar voor het mooie ben je iets te lang. Een paard zou je beter staan. Is dit je eigen pony?

(azertyu) :

Het is niet mijn eigen pony, het is mijn halve stal - pony. Anders zou ik wel een paard kopen ipv een pony voor mijn grootte. Het gaat best nog zo en hij is heel leuk om mee te rijden dus blijf ik er mee rijden Lachen

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 20:03

heej,,,
ziet er opzich niet eens zo heel slecht uit,,
wat er te zeggen viel is al gezegt Tong uitsteken
ik vind dat beesie er heel schattig uit zien en kwa grote lijk je hem niet te hinderen ofzo...
over dat teugels,, ik denk dat best even je teugels kan los laten is gewoon een kwestie van vertrouwen ..
ik bedoel er zijn toch ook mensen die met helemaal niets rijden,, zij kan nog snel der teugels vast pakken,,,
en trouwens ik weet niet of mijn manege dan zo slecht is, maar wij moesten ook wel eens een knoop in onzo teugels leggen om dan zonder je handen te rijden voor je balans enzo,,,
dus dan zou dat ook zo slecht zijn Haha!
mjaa.. veel plezier met je pownie Haha!

azertyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 20:31

bedankt voor je commentaar
teugels loslaten is heus zo slecht niet inderdaad, het is goed voor de ontspanning en het vertrouwen Lachen