Darmoortje @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Re: Darmoortje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 19:43

Je hebt gelijk Eef, voornamelijk in draf is ze niet fijn er door heen te rijden, als je bv naar foto 4 kijkt loopt ze eigenlijk net iets te diep, maar dat zijn wel weer de punten waar ze er juist doorheen loopt, ze weet zich altijd zo in een houding te duwen dat je geen teugeldruk hebt en ik weet niet zo goed hoe ik dat op moet lossen, want er naar toe drijven lijkt niet te helpen, eerder d'r nog wat dieper vragen en als ze dan de teugels aanneemt ontspannen.
Tis nou niet dat ze met zo'n scherp bitje word gereden Clown M'n dubbele gebroken appelbitje Vork

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:39

commentaar geef je zelf al. Vind het er wel goed uitzien.

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 12:37

je uitleg over het bit aannemen is erg duidelijk. Ik zou zelf ook kiezen voor het iets dieper en ronder rijden om aanleuning te krijgen en van daaruit zakken en het neusje eruit.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 13:05

Ziet er netjes uit hoor, leuk paardje ook.
Gaat helemaal goed komen.
Ik wou dat ik zo iemand had die ruim 100 foto's maakte, mijn vader maakt ze altijd en hij vindt het al veel als hij er 6 gemaakt heeft Clown

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 13:08

Met tips ga ik met de bovenstaande mee Lachen Wel een vraagje, ik zie steeds een riempje onder aan de singel hangen waar is ie voor?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 14:31

Dat is een zweetblad singel, volledig onnodig naar mijn idee alleen ideaal als je met zadel longeerd, maar hij zit er nu eenmaal aan Lachen