Gabry en ik @ Work in limegreen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JENNx

Re: Gabry en ik @ Work in limegreen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 18:03

Nou, sorry. Maar jullie berichten komen nu op mij over dat alleen ruiters foto's mogen plaatsen die perfect kunnen rijden en dus zo goed als geen commentaar kunnen krijgen. Ik wil best dingen horen, en ik neem al jullie commentaar ook mee, alleen van sommige dingen weet ik de inwerking etc. wel, en hoef ik dus niks meer over te horen. Vandaar dat ik dit aangeef. En als ik dat aangeef, is het de regel op HAW dat dit ook gebeurd. Sorry dan dat jullie verder geen ander commentaar kunnen verzinnen dan alleen de dingen die ik aangeef.

Ik heb niet gezegd dat het paard beter loopt als het dekje verkeerd om ligt. Ik heb gezegd dat deze dan beter onder het zadel ligt. Gabry loopt beter met dit deze pad, dan met een gewoon dekje, dat dus dunner is.

Maar bedankt voor jullie berichtje.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:07

iza_spirou schreef:
ook ik dnek dat het dkje verkeer ligt hoor !

lezen!! is al 100 keer gezegd dat dit de bedoeling was van TS!

Ik vind het ook niet een erg fijn beeld.
Het is gespannen, en jou houding is ook niet zo goed. Je moet je benen lang maken en schouders naar achteren.
Verder vind ik springen met een Thiedeman ook niet zo handig.
Maar wel een leuk paardje!

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:08

iza_spirou schreef:
ook ik dnek dat het dkje verkeer ligt hoor !

Ook jij hebt dus niet gelezen Knipoog

Denkt de TS er wel om dat als je geen commentaar wilt hebben je topic kan worden gesloten?

Ik wil toch zeggen dat de thiedemann er wel af zou kunnen en je wat meer op de ontspanning mag gaan rijden. Lange teugel is niet slecht. Ik denk dat de pony ook al wat ouder is en dat ze daardoor behoorlijk stijf is. Juist daarom is ontspanning belangrijk.

Het verschil met ligging van de pad goedom en andersom ontgaat mij ook volledig. Die ronding zit er juist in om de schouder de juiste vrijheid te geven.

Veel plezier met de pony, probeer er veel van te leren en neem veel les, ik kijk uit naar je topic wat over een tijdje gaat komen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:22

JENNx schreef:
Nou, sorry. Maar jullie berichten komen nu op mij over dat alleen ruiters foto's mogen plaatsen die perfect kunnen rijden en dus zo goed als geen commentaar kunnen krijgen. Ik wil best dingen horen, en ik neem al jullie commentaar ook mee, alleen van sommige dingen weet ik de inwerking etc. wel, en hoef ik dus niks meer over te horen. Vandaar dat ik dit aangeef. En als ik dat aangeef, is het de regel op HAW dat dit ook gebeurd. Sorry dan dat jullie verder geen ander commentaar kunnen verzinnen dan alleen de dingen die ik aangeef.

Ik heb niet gezegd dat het paard beter loopt als het dekje verkeerd om ligt. Ik heb gezegd dat deze dan beter onder het zadel ligt. Gabry loopt beter met dit deze pad, dan met een gewoon dekje, dat dus dunner is.

Maar bedankt voor jullie berichtje.

Woeh, weet je dat zeker Clown ??
De regel is namelijk dat je juist NIET mag aangeven als je iets niet wil horen, omdat je gewoon rijtechnisch commentaar krijgt en dat moet je gewoonweg accepteren. En als je weet dat je commentaar gaat krijgen, en je wilt dit niet, waarom post je dit topic dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:27

JENNx schreef:
Nou, sorry. Maar jullie berichten komen nu op mij over dat alleen ruiters foto's mogen plaatsen die perfect kunnen rijden en dus zo goed als geen commentaar kunnen krijgen.

Hoe kom jij hier bij? Als ik in topics van wat gevorderde ruiters kijk zie ik ook commentaar, maar waarom moet dit als negatief worden opgevat door jou, je kan commentaar toch ook positief bekijken?

JENNx schreef:
Ik wil best dingen horen, en ik neem al jullie commentaar ook mee, alleen van sommige dingen weet ik de inwerking etc. wel,

Nou dan ben ik benieuwd wat je meeneemt, en hoe dan volgens jou woorden de thiedermann werkt
en waarom je hem met springen gebruikt Lachen

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 18:28

Ik weet inderdaad dat het er alles behalve ontspannen uitziet. Als jullie echt denken dat dit er beter op wordt, als ik de thiedeman losser doe, of er helemaal afhaal, dan wil ik dit best een keer proberen, met een betere fotografe.

Ik neem (nog) geen les, ik heb wel les op de manege, maar niet met deze pony. Dit omdat het inderdaad al een wat oudere pony is, en ik nog volop in de groei ben. Ik ben dus binnen een korte tijd te groot voor haar. En aangezien ik van mijn ouders moet kiezen, of manege of les met Gabry, kies ik toch voor de manege. Want als ik dan te groot ben voor Gabry, dan ben ik mijn plekkie kwijt op de manege.

De volgende keer doe ik mijn beugels ook wat langer, zodat mijn benen de ruimte krijgen. Ik had hier inderdaad mijn beugels te kort.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:29

uit de regels van HAW schreef:
Aanvulling
We zien regelmatig foto's geplaatst worden met als bijschrift: let niet op dit of dat, dat heb ik niet / was ik vergeten / had ik niet bij me / doe ik anders nooit maar....Dit levert iedere keer weer een stortvloed aan commentaar op, met ruzies en een hoop werk voor het modteam tot gevolg.
Plaats daarom alsjeblieft alleen foto's van je paard aan het werk als alles qua zadel, hoofdstel ed in orde was. Plaats dus geen foto's van zonder chabrak rijden omdat je je chabrak was vergeten, met een geleende te kleine neusriem die daarom te strak of the hoog zit, of van met een te groot halster en één halstertouw rijden omdat je hoofdstel niet past. Wacht dan liever met foto's maken en plaatsen tot je een volgend keer wel je chabrak of hoofdstel bij je hebt.

Bokt is een discussieforum. Als je van te voren al aangeeft geen commentaar te willen over je cap of gebrek daaraan, de ligging van je zadel, je houding, of wat dan ook, geef je daarmee aan dat je de discussie niet aan wilt gaan. Dat is niet de bedoeling, daarom worden topics met zulke zinsnedes gesloten.

Daarom hier een slotje.