Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Annemeik schreef:Ziet er op zich leuk uit, maar ik vraag me af waar je mee bezig bent en waar je commentaar op wilt? Ik zie alleen rechte lijnen en een inactief achterbeen.
Ook als je op de wei aan het rijden ben kan je toch wendingen rijden? Of ben je bezig geweest met overgangen of tempowisselingen? Geef wat meer informatie, dan kunnen we commentaar geven. Nu zie ik alleen iemand die wat op en neer heeft gereden om haar setje te showen
saskiakefie schreef:hè bah, wat een lelijke kleur, dat roze..
enne, zit het hoofdstel niet een beetje te strak?
(het is die van Eurostar toch?). 
Eef1400 schreef:saskiakefie schreef:waarvoor zijn die volgens jouw uitgevonden maaikemuis?
lekker belangrijk die neusriem, en kijk zelf eerst eens naar hoe je een neusriem om doet.
keek even op je profiel en de laatste foto; die neusriem zit dus veel te laag
zo wou ik even kwijt.
Nagini schreef:saskiakefie schreef:hè bah, wat een lelijke kleur, dat roze..
enne, zit het hoofdstel niet een beetje te strak?
Ik vind het roze wel leuk, dat jij het niet leuk vind dat kanDat is jou mening.
Daarnaast vraag ik me wel af, waar vind jij het hoofdstel te strak zitten dan?
Het kan aan mij liggen maar daar vind ik én de foto's nog een beetje te ver voor weg én het zit gewoon niet 'te strak'.
Dat is mijn mening. (overigens, op de laatste foto zou je het bijna te los kunnen noemen aangezien het bakstuk daar afsteekt van het hoofd (te veel speling dus als het paard op het bit kauwt of heo je het ook noemen wilt.)
Daarnaast vind ik het een leuk beeld geven. Al weet ik niet of dit serieus rijden was.
saskiakefie schreef:[/quote]I know, die zit idd veel te laag, maar ik kan er niks aan doen, het is een manegepony![]()
en een neusriem is alleen maar omdat het dan mooi uitziet..

saskiakefie schreef:gewoon het hoofdstel, de mond wordt helemaal naar boven getrokken zeg maar...
Pikeur schreef:Gaaf
Leuk setjesaskiakefie schreef:gewoon het hoofdstel, de mond wordt helemaal naar boven getrokken zeg maar...
Vind je? Dan heb ik denk een bril nodig
Ik zie juist het bit iets naar beneden hangen.

Nagini schreef:Het bit zit ook niet strak. Als het te strak zat zou het dus niet op de laatste foto (geloof ik) van het hoofd afstaan. Dat is als het ware een teken dat het te los zit.
de teugels, DIE, zijn wel strak.
@ Yoda.. ze heeft toch een keelriem?
vond het al vreemd
saskiakefie schreef:[/quote]I know, die zit idd veel te laag, maar ik kan er niks aan doen, het is een manegepony![]()
en een neusriem is alleen maar omdat het dan mooi uitziet..