hoe heb je hem het steigeren aangeleerd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Silence schreef:Waarom heb je dit topic geopend als ik vragen mag?
Wat iedereen ook zegt....jouw antwoord is standaard.........
*doe ik toch niet, ga er toch wel mee door.
*weet ik zelf toch wel beter
enz.
Lijkt me niet dat je dan nog topics moet openen als er toch niks gezegd mag worden.
Je kunt op z´n minst dingen aannemen.
Hier zitten volop mensen met jaren ervaring.
Lijkt me toch dat ze wel weten hoe of wat tegenover iemand die er net mee begonnen is.
Wees blij dat er tips komen van ´gevorderde´ naar ´beginners´
Doe daar dan ook wat mee voordat er straks een topic komt dat je radeloos bent omdat je pony om alles en niks stijgert en nu niet meer weet wat je moet doen.
Je zult niet de eerste zijn.
saskiakefie schreef:weetje wel wat de spaanse pas is? lijkt me niet dat je van uit de spaanse pas aan kan leren..
twistermahoi schreef:nog bedankt. maar ik heb hier zeer weinig aan.

Citaat:ik antwoord daar in tegen net door nog te zeggen dankje wel of toch nog bedankt.
inplaats bruut te zeggen Ik weet het toch wel beter...
Citaat:en tja ik blijf het gewoon doen hoor!
Citaat:tja ik doe het zelf ik ken mijn pony het beste en ik ga er ook zeker niet mee stoppen!
Citaat:en tja ik blijf erbij.
4EverHobbes schreef:twistermahoi schreef:nog bedankt. maar ik heb hier zeer weinig aan.
Nee, dat zeg je verkeerd. Je hébt er juist heel veel aan, maar je doet er niks mee.
De adviezen die worden gegeven zijn goedbedoeld, voor het behoud en welzijn van je pony. Niet om jou de grond in te boren.
Silence schreef:Citaat:ik antwoord daar in tegen net door nog te zeggen dankje wel of toch nog bedankt.
inplaats bruut te zeggen Ik weet het toch wel beter...
Oja? Als ik terug ga lezen, zie ik dat je toch wel degelijk zo antwoord:Citaat:en tja ik blijf het gewoon doen hoor!Citaat:tja ik doe het zelf ik ken mijn pony het beste en ik ga er ook zeker niet mee stoppen!Citaat:en tja ik blijf erbij.
Lijkt me genoeg te zeggen toch![]()
En wat betreft iets nuttigs zeggen.....iedereen zegt nuttige dingen, maar als je jouw reacties terug gaat lezen, zit er bijna overal een vijandige draai aan.
Je kunt ook netjes reageren en de tips ten harte nemen.
En volgens mij geef ik je hele nuttige tips, zoals naar de gevorderde luisteren.
(niet haar hele leven, maar hoe lang weet ik niet precies)