Maiko @ ZZ-licht training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zoë_Iris

Re: Maiko @ ZZ-licht training

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:06

ziet er leuk uit hoor!

Idd jammer dat je dan zo'n spetter van een paard hebt, die nauwelijks echt goed te zien is op de foto Tong uitsteken !
Over bescherming op de wei: ik kan me voorstellen dat je zo'n topper graag goed beschermd...
Ik weet niet of die 2-3uur op de wei ook betekent dat dat zijn enige uren buiten de stal zijn? Dat zou ik persoonlijk jammer vinden maar iedereen zijn ding Lachen.
heb dus maar 1 echte tip:
laat eens een keertje een supershoot van je paard maken Knipoog dan kunnen we nog beter genieten!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 19:19

Zoë_Iris schreef:
ziet er leuk uit hoor!

Idd jammer dat je dan zo'n spetter van een paard hebt, die nauwelijks echt goed te zien is op de foto Tong uitsteken !
Over bescherming op de wei: ik kan me voorstellen dat je zo'n topper graag goed beschermd...
Ik weet niet of die 2-3uur op de wei ook betekent dat dat zijn enige uren buiten de stal zijn? Dat zou ik persoonlijk jammer vinden maar iedereen zijn ding Lachen.
heb dus maar 1 echte tip:
laat eens een keertje een supershoot van je paard maken Knipoog dan kunnen we nog beter genieten!

Ik zou ook graag een echte shoot met hem doen, maar er is zoveel keus van fotografen en veel zijn ontzettend duur en van sommige zijn de foto's maar net iets beter dan mijn eigen foto's dus daar ga ik dan ook geen geld aan uitgeven, maar als je een suggestie voor een leuke fotograaf hebt dan hoor ik het graag!

Tiestoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 20:39

Erg mooi beeld Cleo, veel succes verder!! Knipoog

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 21:17

Barmat schreef:
Moet je eens kijken hoeveel pijn je nek kan gaan doen als je zonder cap op je kop knalt Clown

*maar dat is vast flauw van mij als ik dat zeg*

Met die 3-in-1 beschermers zou ik op de zomerdag wel wat oppassen... ze worden erg warm en of dat zo bevorderlijk is voor pezen en banden... denk het niet.

Verder vind ik het wel een erg aansprekend dier, ziet er wel losgelaten uit in zijn lijf, jammer dat de foto's wat van veraf genomen zijn. Stanggebruik ziet er vriendelijk uit, zie ik graag Knipoog Kuikentjesgeel is niet mijn smaak maar okee, als jij je er happy bij voelt Haha!

Wat voor afstamming is je paard?

Inderdaad flauw en 20 graden is toch geen zomerdag? Rolleyes Kan met dit weer echt geen kwaad, beter dit dan onbeschermd de wei op. Ik geef je dus groot gelijk wat betreft het omdoen van de bescherming! Foto s geven een fijn beeld zo, beter dan een tijdje terug! Denk dat je paard veel beter tot zijn recht komt (op de foto) als er iemand foto s schiet met een camera van meer kwaliteit!

unicumW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 21:31

ik vind het er heel netjes uitzien! verder geen adviezen voor het rijden..
snap alleen echt niet dat je je paard zo ingepakt de wei in zet!!
en alleen peesbeschermers vind ik ook niet echt slim! maar goed ieder zijn ding Haha!
voor de rest heel mooi paardje

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 09:14

Tjeutje Cleo !
Ik weet niet wát je met je houding gedaan hebt, maar wat het ook was, houd het vooral vol Haha!
Super joh !
Jullie zijn beiden in zo'n korte tijd erg hard gegaan!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 09:52

talented schreef:
Barmat schreef:
Moet je eens kijken hoeveel pijn je nek kan gaan doen als je zonder cap op je kop knalt Clown

*maar dat is vast flauw van mij als ik dat zeg*

Met die 3-in-1 beschermers zou ik op de zomerdag wel wat oppassen... ze worden erg warm en of dat zo bevorderlijk is voor pezen en banden... denk het niet.

Verder vind ik het wel een erg aansprekend dier, ziet er wel losgelaten uit in zijn lijf, jammer dat de foto's wat van veraf genomen zijn. Stanggebruik ziet er vriendelijk uit, zie ik graag Knipoog Kuikentjesgeel is niet mijn smaak maar okee, als jij je er happy bij voelt Haha!

Wat voor afstamming is je paard?

Inderdaad flauw en 20 graden is toch geen zomerdag? Rolleyes Kan met dit weer echt geen kwaad, beter dit dan onbeschermd de wei op. Ik geef je dus groot gelijk wat betreft het omdoen van de bescherming! Foto s geven een fijn beeld zo, beter dan een tijdje terug! Denk dat je paard veel beter tot zijn recht komt (op de foto) als er iemand foto s schiet met een camera van meer kwaliteit!

Ik heb waarschijnlijk 15 t/m 18 mei een prof. fotograaf in de buurt op wedstrijd, dan hoop ik dat die wat foto's van me schiet Haha!

Bedankt voor het compliment Lachen

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 09:55

Simba_ schreef:
Tjeutje Cleo !
Ik weet niet wát je met je houding gedaan hebt, maar wat het ook was, houd het vooral vol Haha!
Super joh !
Jullie zijn beiden in zo'n korte tijd erg hard gegaan!

Ik heb mezelf een week lang gemarteld om normaal te zitten, haha Clown

Dankjewel!!

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 10:02

Vind jullie zeker vooruit gegaan en vind jullie nu meer een combinatie worden.
Had aan het begin steeds een beetje het idee dat je er wel op zat maar nog niet echt samen bezig was.
Maar gaat zeker de goede kant op! Haha!
En wat betreft de beenbescherming op de wei, groot gelijk! Zeker de eerste keer, snap dat je zuinig op je paardje bent Lachen
En die cap heb je met wedstrijden toch ook niet op Bloos heb vroeger nooit een cap opgehad het is dat het nu verplicht is...

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:09

Wie maakt die foto's altijd bij jou? Niet l.ullig bedoeld voor diegene... maar ze uhh zijn niet echt goed. Behoorlijk ver weg (ondanks inzoomen zei je) en korrelig. Jammer, want jullie zijn volgens mij een mooie combinatie om te zien! Ja
Regel eens een goede fotograaf (of goede camera Knipoog ) en je hebt zo 5 pagina's vol met owhhs en ahhs Knipoog

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:13

Mooi hoor Cleo.
Ziet er netjes uit. Knipoog

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:17

OoappeloO schreef:
Wie maakt die foto's altijd bij jou? Niet l.ullig bedoeld voor diegene... maar ze uhh zijn niet echt goed. Behoorlijk ver weg (ondanks inzoomen zei je) en korrelig. Jammer, want jullie zijn volgens mij een mooie combinatie om te zien! Ja
Regel eens een goede fotograaf (of goede camera Knipoog ) en je hebt zo 5 pagina's vol met owhhs en ahhs Knipoog

Zal best, maar ik wil een aantal bokkers gewoon op de hoogte houden en om nou voor iedere keer een keidure fotograaf in te gaan huren, gaat me een beetje ver. Ik zal best nog wel een keer een fotoshoot laten doen, maar niet iedere keer dat er foto's gemaakt worden Lachen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:23

CleovG schreef:
[Normaal heeft hij gewoon simpele peesbeschermers om in de wei, en hij gaat ook maar 2-3 uur per dag naar buiten in de zomer.

Er zijn er heel wat oud geworden zonder beschermers in de wei,maar goed dat is je eigen keuze

2-3 uur per dag Verward Vind ik wel erg weinig, beetje paardonwaardig zelfs!
waarom geen hele dag naar buiten in de zomer? hij zal er niet van breken hoor
hooguit wat verkleuren maar dat lijkt me nou niet echt een ramp......
dat je begint met korte stukjes is goed ivm de eiwitten maar eenmaal opgebouwd zie ik het probleem niet

prachtig paard overigens....kan erg leuk lopen...

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:43

Er zijn er ook heel wat oud geworden met peesbeschermers. En overigens zijn er ook heel wat oud geworden zonder weiland.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:46

naadje24 schreef:
CleovG schreef:
[Normaal heeft hij gewoon simpele peesbeschermers om in de wei, en hij gaat ook maar 2-3 uur per dag naar buiten in de zomer.

Er zijn er heel wat oud geworden zonder beschermers in de wei,maar goed dat is je eigen keuze

dat je begint met korte stukjes is goed ivm de eiwitten maar eenmaal opgebouwd zie ik het probleem niet

Hij komt iig nog op de wei.
En voor een sportpaard vind ik 2-3 uur helemaal niet weinig!
En peesbeschermers zijn alleen maar veilig, dus is het verstandig ze wel te gebruiken. Knipoog

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:53

naadje24 schreef:
CleovG schreef:

Ik word zo moe van dat gezeur altijd over de wei. Ik zal je nog sterker vertellen; mijn paard wíl niet eens langer dan 2 uur in de wei, dan begint hij door de draden heen te rennen en te etteren. Dan wil hij gewoon naar zn boxje toe.
Dit zal je wel helemaal niet gaan begrijpen, maar goed het ís wel zo. Ik wil hem er best langer opzetten maar dan krijg ik een zeiknat paard terug die al zn ijzers eraf getrapt heeft.

Joepju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:53

Zier er goed uit!
En die cap moet je lekker niet opdoen hoor, ik ben zelf ook altijd zo onverstandig...Knipoog
Ik zou alleen die peesbeschermers in de wei alleen maar even in het begin gebruiken als ze even aan de kletter gaan, en daarna weer af, omdat anders de benen niet lekker kunnen afkoelen...hoe minder die dingen omzitten; hoe beter.

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:56

Ik vind het anders behoorlijk weinig "voor een sportpaard". Een paard blijft toch een paard, ik snap ook niet welke redenen het zal hebben om hem zo weinig buiten te doen hij gaat er idd niet kapot van! Beenbescherming is eigen keuze alleen uit kijken met de hitte inderdaad.
Het zal op deze manier ook wel nodig zijn om bescherming om te doen omdat hij zo weinig buiten komt. Ik zou ook rare sprongen maken als ik de hele dag opgesloten zat maar dat terzijde...

Van de foto's kan ik niet zoveel zeggen, ziet er goed uit zo ver ik kan zien.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:57

Kunnen we nou weer ontopic gaan? Dat gezeur over te weinig in de wei en wel of geen beschermers boeit me eigenlijk niet zo, ik blijf het toch doen zoals ik het doe.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:58

Nina schreef:
Ik vind het anders behoorlijk weinig "voor een sportpaard". Een paard blijft toch een paard, ik snap ook niet welke redenen het zal hebben om hem zo weinig buiten te doen hij gaat er idd niet kapot van! Beenbescherming is eigen keuze alleen uit kijken met de hitte inderdaad.
Het zal op deze manier ook wel nodig zijn om bescherming om te doen omdat hij zo weinig buiten komt. Ik zou ook rare sprongen maken als ik de hele dag opgesloten zat maar dat terzijde...

Van de foto's kan ik niet zoveel zeggen, ziet er goed uit zo ver ik kan zien.

Rare sprongen? Als ik het touwtje los laat gaan zijn hoofd naar beneden om te eten, maar dat kon ik de eerste keer ook niet weten he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:00

2-3 uur per dag in de wei in de zomer.. hoevaak is dat dan in de winter? Nagelbijten / Gniffelen Sorry maar hier klapt m'n mond van open.... en van de bescherming ook. Je paard is NIET van porselein, en die beschermers zijn vreselijk beroerd voor de bloedsomloop. Verder vind ik het er op zich netjes uitzien, op sommige foto's wat gespannen..

Joepju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:01

CleovG schreef:
Kunnen we nou weer ontopic gaan? Dat gezeur over te weinig in de wei en wel of geen beschermers boeit me eigenlijk niet zo, ik blijf het toch doen zoals ik het doe.

Ik geef alleen mijn mening, en advies betreft beenbeschermers, en ik "zeur" gelijk. Lekker aardig... Nors opkijken
Als je meer ontopic reacties wilt, zal je toch echt duidelijkere foto's moeten plaatsen... Rolleyes
En sja; dit soort reacties kun je natuurlijk verwachten op bokt...je moet ons gewoon negeren...werkt super... Ja ROFL
Ontopic; ziet er goed uit hoor... OK dan!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:02

Ontopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:03

CleovG schreef:
Ontopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zal ik maar even temmen voor je? Vind je een beetje raar reageren op goedbedoeld commentaar meid.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:04

Joepju schreef:
CleovG schreef:

Ik geef alleen mijn mening, en advies betreft beenbeschermers, en ik "zeur" gelijk. Lekker aardig... Nors opkijken
Als je meer ontopic reacties wilt, zal je toch echt duidelijkere foto's moeten plaatsen... Rolleyes
En sja; dit soort reacties kun je natuurlijk verwachten op bokt...je moet ons gewoon negeren...werkt super... Ja ROFL
Ontopic; ziet er goed uit hoor... OK dan!

Het advies dat jij geeft is al meerdere keren gegeven, wat voegt jouw advies dan nog toe? Denk je dat ik daardoor wel van gedachte verander? En dat soort reacties negeren, dat lijkt me logisch, jullie hebben een andere mening dat ik en ik ben niet van plan om mijn mening aan jullie aan te passen, passen jullie je aan mijn mening aan? NEE!