Wat een mooie tinker is het toch. Ze heeft minder vlekken dan mijn tinker maar is wel mooier wit .
En nog even een reactie over vlechten, mijn tinker heeft ook vlechten, nu lijkt het net een mietje maar hij heeft een deken op en anders heeft hij straks dus haast geen manen meer over. En Nuala blijft zelfs met vlechten een beauty hoor!
Nuage
Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 18:25
Dankjewel Lein voor het compliment!
snowdon
Geplaatst: 30-12-02 18:30
nualaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! wat schittert ze toch elke keer weer op foto's :D:D:D:D:D whahahahha
Wat helpt een deken toch mooi mee om ze wit te houden eeh Snowdon is ook zo mooi wit op de plaats waar de deken ligt... daarbuiten is ie nu palominokleurig.... ik weet niet hoe, maar hij ligt graag met zn gezicht in zn eigen stront :S zn benen en buik zn weer wit :S
Ik heb zn manen ook in vlechten, die deken schuurt er anders heel wat af en ze blijven ietsje schoner en ze hangen wat minder in de weg
_Charlotte
Geplaatst: 30-12-02 18:34
Esme_27 schreef:
Bedankt voor de leuke reacties!
Ja ik was met Nuala ook mee in Bergen, jij was er toen toch ook Lotjecool?
Ja ik was ook mee ik was op die pony die de heletijd aan het huppelen was.. Die coffievos als je de fotos ziet weet je het wel
Nuage
Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 18:35
Whahahaha ja inderdaad deken helpt altijd! Maar ik had Nuala dus een half uurtje in de bak gezet zonder deken, en dus echt niet dat ze gaat rollen in de modder he?! Bah, vies, dat doet ze alleen mét deken hihihi Alleen die manen zijn zo goor, maar die ga ik nu echt niet wassen, heb namelijk alleen koud water. Wanneer kom je weer eens rijden Leon?
snowdon
Geplaatst: 30-12-02 18:38
ehmmm als t niet vriest kan ik wel de derde week van januari weer s komen, heerlijk zo'n weekje vrij rond onze verjaardagen
En snowdon rolt dus bijna nooit in de bak, eerste en laatste keer in Dronten was net een half uurtje voordat jullie kwamen mennen een poos terug ZUCHT
En LotjeColl: ik denk dat ik jullie wel herinner, alhoewel ik niet veel anderen tijdens de rit zelf heb gezien wegens paardje van de achterban
grtzzz
Nuage
Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 19:49
Ja is goed, als je wilt mag je ook op m'n b-day komen, maar dan zit je wel met heeeel veel andere meiden, gaan we lekker uit eten naar de mexicaan! Sorry off-topic, ga wel even verder via PB