alles wat moet verbeteren is eigenlijk al gezegd, en aangezien dit niet je eigen paard is heb ik eeecht respect voor je!
ga zo door meis!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

schouders naar achter en je zelf lang maken

marjoke schreef:Een tong steken ze vaak uit, uit protest. En voor zover ik kan zien een jou rijstijl is het volgens mij ook wel gewoon uit protest.. Misschien moet je proberen iets dessuurmatiger te rijden?
Leuk dier.
Niet als bijvoorbeeld iemand er al op rijd?x_manon_x schreef:marjoke schreef:Een tong steken ze vaak uit, uit protest. En voor zover ik kan zien een jou rijstijl is het volgens mij ook wel gewoon uit protest.. Misschien moet je proberen iets dessuurmatiger te rijden?
Leuk dier.
Hoe bedoel je dat? Aan mijn rijstijl is dus niet goed? Hij protesteerd wil je zeggen? Nou oké als jij dat vind, hij protesteerd niet.. zelfs als hij gewoon in de bak staat, doet hij dat? Dusja ik weet het niet hoor, maar dat doet hij altijd!Niet als bijvoorbeeld iemand er al op rijd?
En dressuurmatiger? Hoe bedoel je dat, volgens mij is dit gewoon goed dressuur hoor.. we rijden alleen maar dressuur met hem.

x_manon_x schreef:Dankjulliewel!
Ik denk eerder ook dat het niet van protest is, maargoed ik weet het niet?