Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
astridastrid schreef:Geweldig beest, als je deze ooit weg doet...! Let me know, haha!
Dors04 schreef:ik gebruik voor de rest idd ook veel blauw en donker
heb wel 1 rood dekje maar ook 1x mee gereden
deze was afgeprijst bij tentenkamp en groen draag ik zelf nu ook heel veel dus het was een schot in de roos
het is de kleur jade van anky
dank je
Gerlin ja het is gewoon de jade van anky
Goof schreef:Wow, je hebt een supergaaf paardje!!!!!
geerke schreef:hij is echt heel mooi!!!alleen je handen,wat de rest ook zegt,verder vind ik het niet zo verkeerd hoor!!
oranje is ook vet! Gerlin schreef:haha lekker offtopic, maarja,
ik wilde eerst ook naar tentenkamp! maar ik kon niet ivm werk,
Fellere kleuren zijn ook gewoon mooi! ik heb de scapa met dat felle blauw. ik ben dol op dat dekjeoranje is ook vet!
trustHim schreef:echt een gaaf paard! heb als enige tip let op je handen, je rijd paard en daar zit geen piano op

silfie35 schreef:Mooi paard... mooie combi! vind het goed van je dat je zo kritisch naar jezelf bent!

Ineke2 schreef:Zorg er dan voor dat als hij tegen de hand word/is, jij tegen je zelf zegt ontspannen. Drijf hem eerst naar voren, vang hem rustig op en maak een overgang naar stap.
Dan je schouders losdraaien, zelf goed gaan zitten, zorgen dat je je handen en armen netjes bij elkaar en ontspannen hebt. Paard actief en ontspannend stappend en opnieuw beginnen.
Zeg het overigens tegen je instructrice dat je graag heel erg aan je houding wil werken. Immers als jij zelf niet ontspannen zit, hoe kun je dan verwachten dat je paard wel ontspant?
Ineke2 schreef:Zorg er dan voor dat als hij tegen de hand word/is, jij tegen je zelf zegt ontspannen. Drijf hem eerst naar voren, vang hem rustig op en maak een overgang naar stap.
Dan je schouders losdraaien, zelf goed gaan zitten, zorgen dat je je handen en armen netjes bij elkaar en ontspannen hebt. Paard actief en ontspannend stappend en opnieuw beginnen.
Zeg het overigens tegen je instructrice dat je graag heel erg aan je houding wil werken. Immers als jij zelf niet ontspannen zit, hoe kun je dan verwachten dat je paard wel ontspant?

Je geeft zelf al commentaar en ik heb niks toe te voegen. Heel veel succes met hem!!
. Het is een echte knappert.
Gewoon blijven oefenen hij is nog jong zat. Veel succes met hem.