L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tessacheyenne

Re: L @ oefenparcours Moordrecht incl. BLOOPER

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:08

Ja...dat klopt! Het paard van mijn vriendin is op 7 jarige leeftijd pas ingereden en blijkt een echte pismerrie te zijn naar andere paarden! Het was de eerste keer dat zij in een binnenbak moest en het was daar best wel druk. We vonden het zo sneu voor dat meisje dat zij die trap kreeg. Was voor ons wel een domper op die verder wel leuke dag. Hoop dat het alleen bij een blauwe plek en zwelling blijft... Weet iemand hoe t met haar gaat???? Ik had ook het idee dat niet iedereen wist wat een rood lintje in een paardenstaart betekend? Groetjes, Tessa.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:21

heyy, dat ziet er goed uit Haha! hij springt er ook best ruim over heen.
ga zo door Tong uitsteken en ja jammer van die val maar daar leer je veel van Lachen

Lisetjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 16:33

tessacheyenne schreef:
Ja...dat klopt! Het paard van mijn vriendin is op 7 jarige leeftijd pas ingereden en blijkt een echte pismerrie te zijn naar andere paarden! Het was de eerste keer dat zij in een binnenbak moest en het was daar best wel druk. We vonden het zo sneu voor dat meisje dat zij die trap kreeg. Was voor ons wel een domper op die verder wel leuke dag. Hoop dat het alleen bij een blauwe plek en zwelling blijft... Weet iemand hoe t met haar gaat???? Ik had ook het idee dat niet iedereen wist wat een rood lintje in een paardenstaart betekend? Groetjes, Tessa.

Ik ken het meisje niet dus hoe het nu met haar gaat weet ik niet. Wel heeft ze de hele middag met ijs op haar been gezeten Knipoog Vond het wel sneu dat net zij geraakt moest worden, ze was 's ochtends ook al van haar pony gevallen.
De meeste mensen weten het wel. Maar ik denk niet dat kinderen het weten Knipoog

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 19:07

Ziet er goed uit, jammer van de val! Mooi paard. Knipoog

PPPlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 09:18

Haaaaaj!

Super hoor, hij zet zich er wel goed voor in.
Ik vind je houding ook erg netjes.
Leuk hoor!
Bloos
xx

Lisetjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 17:06

@ aiselover: moet jij nodig zeggen Clown Van mijn avater. Jij hebt er nog niet eens een! Tong uitsteken

Het was inderdaad jammer van mijn val. Maar ik weet dat het bij mijzelf lag Lachen Maar zonder de val was ik net zo trots geweest Haha!

Lisetjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 11:42

@PPPlover: Zelf vind ik dat mijn houding stukken beter kan Tong uitsteken Zoals hier al gezegd, hoek tussen L en mij kleiner maken. Op sommige foto's makkelijker gaan zitten in galop. Helaas zit hij niet zo lekker Clown