En gefeliciteerd met je punten gaat zo door
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

primagirl schreef:Tijdens het inrijden mag dat wel
weer wat geleerd!

marillion schreef:Heel erg bedankt iedereen.
Over de stang idd. dat is echt een probleem bij mij, en daar zijn we ook mee aan het werk
De springschoenen zijn speciaal voor marilll gemaakt omdat hij niet tegen Neopreem kan
!! Exodus schreef:marillion schreef:Heel erg bedankt iedereen.
Over de stang idd. dat is echt een probleem bij mij, en daar zijn we ook mee aan het werk
De springschoenen zijn speciaal voor marilll gemaakt omdat hij niet tegen Neopreem kan
Ok vind ze helemaal geweldig. heb je ze zelf gemaakt? en van wat voor materiaalis dat nu gemaakt dan?
marillion schreef:Heel erg bedankt iedereen.
.. Oakland1990 schreef:marillion schreef:Heel erg bedankt iedereen.
Zijn dat niet gewoon de bonte springschoenen van Eskadron? Maar dan in de witte versie? Zo ja daar zit toch echt wel neopreen aan op de binnenzijde of ben ik nou zo blond?

Phylos schreef:wow dus jullie hebben 4x 150 euro uitgegeven aan springschoenen?!
ILOVE_TARA schreef:Wauw, wat een supermooi dier zeg! Die 2e travers foto is echt gaaf![]()
Dit was op de Lindeboom toch?